עורך דין מקרקעין – איש המקצוע החשוב ביותר בעת קניית דירה

תוכן עניינים

עסקה של רכישת דירה היא ככל הנראה אחת העסקאות הגדולות והחשובות שתבצעו בחייכם. בניגוד לרכישה של טוסטר או אופניים חדשים, רכישה של נכס היא בעלת משמעותיות אדירות על עתידכם, בעיקר בהיבט הכלכלי אך גם בהיבטים נוספים רבים.

דווקא בגלל סכומי הכסף האדירים שעסקאות מהסוג הזה טומנות בחובן, רבים בוחרים לא להיעזר בעורך דין מקרקעין וכך לחסוך בעלויות. עורך דין מקרקעין טוב יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף וכאב ראש, בואו לגלות למה.

 

מה תפקידו של עורך דין מקרקעין בעסקה של קניית דירה?

ובכן, תפקידו המרכזי של עורך דין מקרקעין המלווה עסקת קניית נכס, הוא בראש ובראשונה לדאוג למיצוי האינטרסים של אלו המעסיקים אותו. הדרך בה עורך דין מקרקעין עושה זאת נחלקת לשני תחומים עיקריים, כאן תוכלו למצוא עורך דין מקרקעין המתמחה בהם fainberg-law.co.il.

 

איתור מידע מהותי

בדומה לתחומים משפטיים רבים, ישנם ניואנסים שהאזרח הפשוט כלל לא מודע להם בעת עסקה של רכישת דירה. אם אינכם אוחזים בידע הרלוונטי לתחום, ייתכן שעסקה שבמבט ראשון נראית לכם חלומית, תיראה לעורך דין מקרקעין טוב כעסקת בלהות והוא לא ייתן לכם לבצע אותה כדי לשמור על האינטרס שלכם.

האופן בו עורך דין מקרקעין טוב מבצע את התפקיד החשוב הזה, הוא באמצעות ניסיונות עיקשים במציאת פרטים אותם הצד השני בעסקה מנסה להסתיר.

 

משא ומתן בנוגע לחוזה

עורך דין מקרקעין יהיה האדם אשר ינהל עבורכם את המשא ומתן בנוגע לחוזה רכישת הדירה. כל חוזה, גם במידה והוא מתנהל מול תאגיד גדול או חברת ענק, נתון למשא ומתן ועל כן חשוב שיהיה לצידכם איש מקצוע שיודע לעשות זאת.

 

האם כל עורך דין יכול ללוות עסקת קניית דירה?

התשובה הקצרה היא בהחלט לא. העולם המשפטי הוא רחב ממדים, ישנם תחומים רבים ועורך דין טוב הוא כזה שבוחר מספר מצומצם של תחומים ומתחמה בהם היטב. במידה ובאמת החלטתם להעסיק עורך דין שילווה אתכם ברכישת הדירה, חשוב לוודא שתחום העיסוק המקצועי שלו נוגע בעסקות נדל"ן.

תחום המקרקעין נחשב לאחד מהתחומים הסבוכים ביותר בעולם המשפטי, שכן הוא מערב בתוכו מספר תחומים משפטיים שאין בניהם קשר ישיר. למשל, במקרה של הליך משפטי שמערב גירושין ומאבק משפטי על דירה, עורך הדין יצטרך מצד אחד לאחוז בידע רב בתחום המקרקעין ומצד שני להכיר היטב את עולם המשפטי בהיבט של ענייני משפחה.

 

החלטתי להיעזר בעורך דין מקרקעין לרכישת דירה, איך בוחרים?

במידה והבנתם את החשיבות של עורך דין מקרקעין לעסקת רכישת דירה, כעת נשאלת השאלה החשובה איך בוחרים? מחיר מתאים, יחס אנושי, המלצות, ידע משפטי מתאים, כל אלו צריכים להיות גורמים שעליכם לשים אליהם לב בטרם תבחרו עורך דין מקרקעין. כדאי להשקיע זמן ומחשבה כדאי לבצע את הבחירה הטובה ביותר, בהצלחה!

עורך דין מקרקעין

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
השכרת בית: מי אחראי על טיפול הנזילה?

יש להקפיד לחתום על חוזה רק לאחר הבנה מלאה שלו החיים בשכירות הפכו לשגרה בישראל. יוקר המחייה הגבוה והעלייה בביקוש למגורים במרכז הם חלק מהסיבות

מה תפקידו של עורך דין קניית דירה?

קנייה או מכירה של דירה בישראל הוא תהליך הכרוך בבירוקרטיה מורכבת ומרובה, המערב מספר רשויות שונות, כללים רבים והמון פרטים קטנים שכדאי להכיר, כדי להבטיח

ביטול חוזה שכירות בדירה

חוזה שכירות בדירה מעגן הסכם בין בעל הדירה לשוכרים שלו. מה מעגן ההסכם והאם השוכרים או המשכיר ראשים לבטל את החוזה? צעירים רבים משתחררים מהצבא

עו"ד מקרקעיו  – מה שלא ידעתם

בניגוד לדעה הרווחת בציבור הרחב, הצורך בעורך דין מקרקעין אינו נחלתם הבלעדית של אנשי נדל"ן בכירים או של אלו העוסקים במקרקעין למחייתם. למעשה, כמעט כל