מהו החוק העדכני להפעלת גריל גז במרפסת

תוכן עניינים

כללי

תקופת הקורונה ידועה ככזו שמובילה אותנו לבלות זמן רב יותר בבית. אם בעבר יכולנו להתאוורר ולבלות עם משפחה וחברים בבתי קפה, מסעדות ובפארקים השונים, היום חלק ניכר מהבילויים עוברים לבית. עקב כך, הקולינריה הביתית התפתחה עד מאוד ואלו מביניכם שזכו להחזיק במרפסת, ודאי מנצלים אותה כדי להכין ארוחות "על האש" ולהזמין משפחה וחברים (לפי המגבלות).

גריל גז מומלץ למרפסת שלכם משום שהוא הפתרון הטוב ביותר לארוחת "על האש" ביתית. לא עוד המתנה ארוכה עד שהפחמים מוכנים, לא עוד ריח של עשן ואווירת מדורה ולא עוד התעסקות בלוגיסטיקה שסובבת את הדלקת הפחמים. גריל גז מספק לכם פתרון פשוט וקל לארוחות "על האש" חגיגיות. אבל רגע לפני שאתם מניחי את הסטייק על המנגל, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר ולהסביר מהו החוק העדכני להפעלת גריל גז במרפסת הביתית שלכם.

 

האם חוקי בשגרה?

אם נתעלם לרגע מתקופת הקורונה שמלווה אותנו בימים אלו, תופעת המנגל במרפסת הביתית היתה פופולארית גם קודם לכן. ככלל, אין חוק שמגביל את המנגל במרפסת בתקופת שגרה, אולם, האגודה לתרבות הדיור כן ממליצה לנקוט בכמה אמצעים כדי לא להפריע לשכנים שמסביבנו. למשל, האגודה ממליצה על שימוש בגריל גז ולא פחמים (כבר התחלה טובה), זאת מכיוון שהוא מפזר פחות עשן. בנוסף, האגודה ממליצה לעדכן את השכנים מראש, להתקין מאוורר שיפזר את העשן ולעשות את המנגל בשעות שלא מפריעות למנוחה.

 

האם חוקי בזמן הקורונה?

נשאלת השאלה האם אפשר לעשות מנגל במרפסת הביתית בזמן הקורונה. בגדול, התשובה חיובית. בבית אפשר לעשות על האש ללא הגבלה. אולם קיימת הגבלה אחת, שעשויה להשתנות מעת לעת והיא הגבלת מספר הסועדים.

 

הגבלת מספר הסועדים

נכון, ככל שעושים על האש במרפסת, אין הגבלה. אולם חשוב לזכור כי יש הגבלת מספר אנשים שיכולים להתכנס בחלל אחד, ברוב שלבי הקורונה, ההגבלה היתה עשרה אנשים במקום סגור ועשרים אנשים במקום פתוח. לכן חשוב לזכור להתעדכן בהגבלה הנוכחית ולהקפיד עליה. אם תזמינו אליכם מספר גדול יותר ממה שמותר, העל האש הופך למעשה לכזה שלא עומד במגבלות החוק.

 

בטיחות: גריל גז

למרות שהוא יותר בטיחותי מגריל פחמים, גם איתו צריך להיזהר. ראשית, יש להתקין אותו אך ורק בעזרת טכנאי מוסמך. בנוסף, יש להקפיד ולבצע בדיקות בטיחות של מיכל הגז ושל הגריל עצמו אחת לכמה חודשים. יש לבדוק את תקינות הצינורות, דליפות וחיבורים. אם יוצא לכם להריח ריח חריף של גז, יש לקרוא באופן מידי לטכנאי.

 

לסיכום

אין חוק עדכני שימנע מכם להדליק גריל במרפסת. כל עוד אתם עומדים במגבלות הקורונה ובהנחיות האגודה לתרבות הדיור, אתם אמורים להיות בסדר. רק הקפידו לשמור על הבטיחות שלכם ובתיאבון!

מרפסת

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
האם מגיע לי זכויות סיעודיות?

התייעצות עם בעלי מקצוע, מעקב אחר מידע באמצעי התקשורת ובעיקר פניה אל הגורמים המוסמכים הן כולן פעולות שיכולות לסייע לנצל זכויות סיעודיות. אז מאיפה מתחילים

אילו מחלות מאושרות לקבלת פטור ממס הכנסה?

אנשים שגרים בפריפריה זכאים להטבות שונות מטעם המדינה. חיילים שמשרתים בצבא מקבלים הטבות מסוימות מטעם המדינה. גם סטודנטים לתואר ראשון, אימהות חד הוריות ואנשים שנמצאים

כל מה שחשוב לדעת על פוקר אונליין!

פוקר אונליין הוא אחד מענפי ההימורים הפופולריים ביותר בעולם. הוא מאפשר לשחקנים מכל העולם לשחק פוקר אחד נגד השני, מבלי לצאת מהבית. המאמר יפרט את