אובדן כושר עובדה – כמה חשוב עו"ד מומחה בתחום?

תוכן עניינים

תאונות דרכים, מחלות פתאומיות, תאונות עבודה, פציעות בלתי צפויות – כל אלו יכולים לגרום לאדם לאבד את היכולת שלו להתפרנס בעצמו. אובדן היכולת להתפרנס זהו עניין משמעותי מאוד, מכיוון שזה מצביע ככל הנראה שהאדם סובל מנזק גופני שיפריע לו בתפקודים אחרים ושגם הסביבה הקרובה שלו נפגעת מכך. במאמר הבא נסביר מדוע חשוב עו"ד מומחה במקרים של אובדן כושר עבודה.

 

אובדן כושר עבודה

כפי שניתן להבין מהשם אובדן כושר עבודה הוא מצב בו אדם מסוים מאבד את היכולת שלו להתפרנס בכוחות עצמו. המצב הזה יכול להתרחש מסיבות שונות ומגוונות, אך לא משנה מהי הסיבה, התוצאה תמיד תהיה זהה – אזרח שהיה בריא ועבד באופן תקין, לא יכול להתפרנס עצמו ולא יכול לפרנס את המשפחה שלו.

 

מה שאתם כנראה לא יודעים

אזרחים רבים לא מודעים לכך, אך כאשר אנחנו מפרישים לפנסיה, ישנו רכיב בקרן המיועד לביטוח אובדן כושר עבודה. זה אומר שכשאדם מאבד את היכולת שלו לעבוד בעצמו, הוא יכול למעשה לתבוע את החברה שמפעילה את קרן הפנסיה לקבלת פיצויים כספיים משמעותיים.

 

האינטרס של חברות הביטוח

חשוב לזכור – חברות הביטוח שאותן נתבע במקרה של אובדן כושר עבודה הן חברות לכל דבר ועניין. האינטרס שלהם הוא קודם כל הרווחיות של העסק, כך שהסיכויים לקבל את הפיצוי הכספי בצורה חלקה וללא בעיות הם מראש לא גבוהים במיוחד.

 

סיוע מעו"ד

במקרה של אובדן כושר עבודה, עו"ד מומחה בתחום יוכל לסייע לכם. עורכי דין הם אנשי המקצוע שבקיאים בחוק בתחום התמחותם. לכן, עו"ד שמתמחה בתביעות אובדן כושר עבודה, ידע כיצד הכי טוב לנהל את הסיטואציה שלכם, על מנת שתוכלו לקבל את הפיצויים הראויים שמגיעים לכם.

 

חשיבות סיוע מעו"ד מומחה בתחום

קבלת סיוע מעו"ד מומחה בתחום היא בעלת חשיבות רבה. אם תנסו לתבוע את חברת הביטוח לבד, אתם יכולים להצליח, אך ככל הנראה לא יהיה לכם את הידע והניסיון הדרושים למיקסום הפיצויים שלכם. אם מדובר בסיטואציות של אובדן כושר עבודה שעשויות להיות שנויות במחלוקת, אתם תהיו בנקודת פתיחה רעה מול חברת הביטוח.

 

הכנת תביעה בשמכם

עורך דין שמומחה בתביעות אובדן כושר עבודה יכול מבעוד מועד להכין את התביעה בשמכם ולהגיש אותה לחברת הביטוח. הוא יאסוף מסמכים רפואיים שונים בעזרתכם ויוכיח בתביעה שהוא יגיש לחברת הביטוח מדוע היא צריכה להעניק לכם פיצויים כספיים.

 

הגשת ערעור

חברות רבות מעדיפות לדחות את בקשת הפיצויים הראשונית, דבר שמכניס הרבה אזרחים למצבי לחץ. עורך דין מומחה ידע לספר לכם שחברות הביטוח מחויבות לדחות בקשה בצירוף נימוק ענייני. חברות שלא יענו לטענות שהוצגו בתביעה, ימצאו את עצמן מפסידות בערעור שיגיש עורך הדין בשמכם אל בית המשפט.

אובדן כושר עבודה

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
סטטיסטיקה פשיטת רגל בישראל ובעולם

אם אתם מקלידים בגוגל את הביטוי עו"ד פשיטת רגל מומלץ, תיווכחו שיעלו בפניכם תוצאות רבות. מדוע? מכיוון ובשנים האחרונות, חלה עלייה בשיעור פושטי הרגל בישראל.

מה היתרונות בקלדנות בבתי המשפט

שירותי קלדנות מקצועיים משמשים גופים שונים במגזר הציבורי, כמו גם במגזר הפרטי. היישום המוכר ביותר של קלדנות מקצועית הוא בבתי המשפט, אשר מכירים ביתרונות הרבים

3 שירותים משפטיים בעידן דיגיטלי

המונח "דיגיטל" הוא אחד המונחים הנפוצים ביותר בעולם של היום. כן, המאה ה-21 הביאה איתה אין ספור חידושים, שאחד מהם הוא עולם הדיגיטל, שפותח בפנינו