קניית לייקים באינסטגרם – האם זה חוקי ?

תוכן עניינים

אין אדם בכדור הארץ שלא משתמש באינטרנט בשביל לקבל ידע בכל תחום – קניות, שירותי בריאות, ידע כללי ועוד.

ישנן דרכים שונות לפרסום באינטרנט, אחת הדרכים היא שיווק ברשתות החברתיות.

היתרון המשמעותי של פרסום ברשת חברתית הוא הוויראליות של הפרסום – מודעה ברשת חברתית מועברת מחבר לחבר ומגיעה ללקוחות פוטנציאלים רבים.

 

קניית לייקים

יש עסקים שבוחרים לקנות לייקים מחברות שונות כשאר הם רוצים לשפר את הפרופיל שלהם. לייקים רבים יקדמו את העסק כיוון שגולשים נמשכים לפרופיל עם הרבה עוקבים ולייקים. חשוב לשים לב לקנות לייקים מחברה אמינה כדי שהלייקים יהיו אמתיים. קניית לייקים מאוד מוכיחה את עצמה – עסקים שעשו זאת זכו לפרסום גדול יותר.

 

האם זה חוקי ?

התשובה היא כן. אך מומלץ לא לקנות לייקים רבים בבת אחת כיוון שפוסט שמהר מאוד מקבל לייקים רבים עלולים להיות מוסתר.

 

אז מה אסור באינסטגרם ?

כמו בפייסבוק גם באינסטגרם יש חוקים מאוד ברורים בקשר לסוג התכנים המועלים – אין להעלות תכנים פוגעניים, כגון – אלימות, פורנוגרפיה, גזענות, הסתה, פגיעה בבעלי חיים, פגיעה בבני אדם, פגיעה עצמית, פרסום תכנים ללא זכויות יוצרים ועוד. מי שמעלה תכנים מסוג זה מסתכן בסגירת חשבון.

 

איך תקנו עוקבים בצורה נכונה ?

  1. חישבו על קהל היעד שלכם – תקנו עוקבים המותאמים למוצרים שלכם. כאשר גולש רואה שהרבה מהעוקבים של מודעה מסוימת הם בני גילו, הוא יסתקרן יותר וירצה להפוך לעוקב גם כן.
  2. עוקבים זרים – אם אתם מעוניינים בחשיפה בינלאומית כדאי לכם לקנות עוקבים זרים. הישראלים מהווים אחוז קטן מהגולשים, לכן עסק שמעוניין בפרסום רחב יאלץ לקנות עוקבים זרים.
  3. מומלץ לקנות עוקבים מישראל גם כשאתם מעוניינים ליצור חשיפה בינלאומית, זאת על מנת לייצר אמינות בפרופיל שלכם. כמו כן, עוקב ישראלי יוכל לפתח אתכם אינטראקציה ובכך לקדם את הפרופיל שלכם.

 

התאימו את עצמיכם לאינסטגרם

רשת חברתית זו נועדה לשם הנאה והזדהות חברתית – אנשים מעלים תמונות של עצמם ומסתכלים בתמונות של אחרים. התמונות המועלות מביאות משהו אישי עם אמירה שיכולה לגעת בכל אחד, למשל –  אנשים מפורסמים יביאו את שגרת החיים הפשוטה שלהם כדי לגעת במעריצים. כיוון שגולשי האינסטגרם מחפשים אחר הזדהות חברתית, הם ימשכו באופן לא מודע למודעות עם הרבה עוקבים. להיות חלק מפרופיל שיש לו הרבה עוקבים מספק להם את תחושת האחדות לה הם זקוקים.

 

לסיום

פרסום באינסטגרם הוא צעד חכם מאוד לכל עסק, אך יש לעשות אותו בחכמה. מומלץ מאוד לקנות עוקבים ואין סיבה לחשוש כי זה פעולה חוקית. קניית עוקבים ולייקים תשדרג את הפרופיל שלכם ותמשוך אליו גולשים רבים. מחפשים חרבה לרכישת עוקבים ולייקים ? מוזמנים להיכנס לאתר של חברת betop – אתר זה מצטיין בשירות מקצועי ואמין.

 

אפליקציה

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
סטטיסטיקה פשיטת רגל בישראל ובעולם

אם אתם מקלידים בגוגל את הביטוי עו"ד פשיטת רגל מומלץ, תיווכחו שיעלו בפניכם תוצאות רבות. מדוע? מכיוון ובשנים האחרונות, חלה עלייה בשיעור פושטי הרגל בישראל.

מה היתרונות בקלדנות בבתי המשפט

שירותי קלדנות מקצועיים משמשים גופים שונים במגזר הציבורי, כמו גם במגזר הפרטי. היישום המוכר ביותר של קלדנות מקצועית הוא בבתי המשפט, אשר מכירים ביתרונות הרבים

3 שירותים משפטיים בעידן דיגיטלי

המונח "דיגיטל" הוא אחד המונחים הנפוצים ביותר בעולם של היום. כן, המאה ה-21 הביאה איתה אין ספור חידושים, שאחד מהם הוא עולם הדיגיטל, שפותח בפנינו

מתי אמירה שלכם יכולה להיחשב כלשון הרע

בתקופה האחרונה אנו עדים לתביעות רבות שעוסקות בלשון הרע. הדבר בא לידי ביטוי ברוב המקרים בעקבות חוסר מודעות בנושא והתנהלות שגויה ברחבי הרשת. יצאנו לפגוש