מה חשוב לדעת לפני שמגישים תביעה באמצעות עו"ד?

תוכן עניינים

מעוניינים להגיש תביעה? נגרם לכם נזק ואתם רוצים פיצויים? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מגישים תביעה באמצעות עורך דין.

 

מצאו עורך דין מומחה בתחום הרלוונטי

לפני שאתם מבקשים לתבוע אדם או גוף כלשהו בגין פיצויים או כל פגיעה שהיא, עליכם ראשית למצוא עורך דין מתאים לצורך התביעה. קיימות התמחויות שונות בקרב עורכי דין וכל אחד יציע שירותים בתחום בו הוא הכי מתמצא. לא כל עורך דין יתאים לכל סוג תביעה. חשוב שתדעו כי גם בתוך ההתמחויות ישנם מקרים בהם עורך הדין יתמצא יותר או פחות. על כן, כדאי לכם לברר לפני על סוגי עורכי דין והתמחויות קיימות ברשת על מנת שתוכלו לפנות לעורך דין בתחום המתאים עבורכם. למשל במידה ואתם מבקשים לתבוע פיצויים בגין פציעה גופנית שעברתם כדאי שתפנו לעורך דין אשר מתמחה בתחום של פגיעות גופניות. במקרה הזה השאלה היא סיבת הפגיעה – תאונת דרכים, תאונת עבודה, רשלנות רפואית ועוד. גם כאן כדאי שתמצאו עורך דין אשר יהיה בעל ההתמחות המתאימה.

למידע נוסף אודות עורך דין בתחום פיצויים בגין פגיעות פיזיות ורשלנות רפואיות, תוכלו להיכנס לאתר https://us-lawoffice.co.il.

 

איך בוחרים עורך דין?

לאחר שהבנתם כי עליכם למצוא עורך דין המתמחה בתחום בגינו אתם מבקשים לתבוע, זה הזמן למצוא את עורך הדין המתאים עבורכם. למצוא עורך דין מתאים לכם זו גם משימה בפני עצמה והשאלה הגדולה היא איך עושים זאת. במקרה הזה חשוב גם הניסיון של עורך הדין שאתם בוחרים, שהרי ככל שיהיה לו יותר ניסיון עם מקרים ספציפיים כמו שלכם, כך הסיכוי שלכם לזכות בתביעה ולקבל את מלוא הפיצויים יגדל. על כן חשוב שתבררו היטב מהו הניסיון של עורך הדין שאתם פונים אליו. בנוסף לכך תוכלו לחפש עורך דין ברשת, להיעזר בהמלצות ממכרים, המלצות מעורכי דין אחרים ועוד. בכל מקרה, חשוב שתמצאו עורך דין שמבין אתכם ושילווה אתכם לאורך כל התהליך.

 

הכירו את החוק העומד לזכותכם

לאחר שמצאתם עורך דין, זה הזמן לשבת איתו ולספר לו על האירוע בגינו אתם רוצים לתבוע. עורך הדין שלכם יסביר לכם את האפשרויות הקיימות בחוק לצורך התביעה, את ההליך ואת סיכויי ההצלחה. חשוב שתבחרו בהמלצתו את אפשרות התביעה הנכונה עבורכם ותדעו לקראת מה אתם הולכים.

 

ודאו שיש בידכם את כל המידע הנדרש

עורך דין ידע לייעץ בצורה מקצועית וטובה אבל בסופו של דבר מדובר בתביעה שלכם. לכן חשוב שתדעו כמה שיותר על התהליך ועל מה שעומד בפניכם על מנת שתהיו ערוכים לכך. ההיערכות לא רק שתכין אתכם להליך, אלא שבזכותה תוכלו גם לוודא שהעברתם לעורך הדין את כל המידע הנדרש לצורך התביעה.

succo / Pixabay
איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
סטטיסטיקה פשיטת רגל בישראל ובעולם

אם אתם מקלידים בגוגל את הביטוי עו"ד פשיטת רגל מומלץ, תיווכחו שיעלו בפניכם תוצאות רבות. מדוע? מכיוון ובשנים האחרונות, חלה עלייה בשיעור פושטי הרגל בישראל.

מה היתרונות בקלדנות בבתי המשפט

שירותי קלדנות מקצועיים משמשים גופים שונים במגזר הציבורי, כמו גם במגזר הפרטי. היישום המוכר ביותר של קלדנות מקצועית הוא בבתי המשפט, אשר מכירים ביתרונות הרבים

3 שירותים משפטיים בעידן דיגיטלי

המונח "דיגיטל" הוא אחד המונחים הנפוצים ביותר בעולם של היום. כן, המאה ה-21 הביאה איתה אין ספור חידושים, שאחד מהם הוא עולם הדיגיטל, שפותח בפנינו

מתי אמירה שלכם יכולה להיחשב כלשון הרע

בתקופה האחרונה אנו עדים לתביעות רבות שעוסקות בלשון הרע. הדבר בא לידי ביטוי ברוב המקרים בעקבות חוסר מודעות בנושא והתנהלות שגויה ברחבי הרשת. יצאנו לפגוש