סטטיסטיקה פשיטת רגל בישראל ובעולם

תוכן עניינים

אם אתם מקלידים בגוגל את הביטוי עו"ד פשיטת רגל מומלץ, תיווכחו שיעלו בפניכם תוצאות רבות. מדוע? מכיוון ובשנים האחרונות, חלה עלייה בשיעור פושטי הרגל בישראל. אם בשנת 2017 למעלה מ-20,000 בקשות הוגשו, בשנת 2019 מדברים על עלייה של 10% (בהערכה גסה).

נדמה כי אנחנו פותחים הרבה יותר עסקים וחברות מאשר פעם, אך יחד עם זאת גם מגיעה סטטיסטיקת פשיטות הרגל בישראל. בשנים האחרונות, יותר ויותר בקשות לפשיטת רגל מוגשות, בין אם מדובר בעסקים דיגיטליים או בחנויות פיזיות וחברות. העידן הדיגיטלי הביא אתו שינויים רבים, שגם הובילו אנשים לפתוח עסקים דיגיטליים, לייצר ולהמציא משרות חדשות, ואפילו להמציא תחומים חדשים של תעסוקה ופעילות כלכלית. יחד עם כל הנפלאות הללו, לדאבוננו גם רבים לא מצליחים לשרוד את התחרותיות הרבה שיש שם בחוץ כמעט בכל תחום וענף.

 

סטטיסטיקה של פשיטות רגל בארץ

משנת 2016 ועד שנת 2017, חלה עלייה של בערך 9% בשיעור פושטי הרגל בישראל, בעוד שכיום הסטטיסטיקה עדיין ממשיכה לעלות. יותר ויותר אנשים מדווחים כי קשה להם לסיים את החודש, בין אם הם שכירים או עצמאים. כאשר אדם עצמאי ופותח עסק משלו, עליו להתמודד עם תחרות ומתחרים רבים, מה שמוביל לא פעם לקריסה כלכלית.

עורך דין פשיטת רגל חייב לגלות את מירב המקצועיות, ולכן גם מחיר עורך דין פשיטת רגל ישתנה בהתאם לניסיון שלו והוותק. חובה לזכור שבמקרים רבים, שכירת עו"ד מומלץ לפשיטת רגל היא הכרחית, מפני שעורך דין מקצועי יכול להוביל להסדרים שונים.

 

הסדרי פשיטת רגל ומחיקת חובות

ההסדרים אליהם עורך הדין ישאף להגיע, נועדו לאפשר לכם מרחב נשימה מהנושים השונים. למידע נוסף על עו"ד פשיטת רגל מנוסים ביותר. סטטיסטיקת פשיטת הרגל שונה כאשר מדובר בחברות גדולות. בשנת 2017 בערך 900 חברות הגישו בקשו לפירוק, בעוד שחלק מהפירוקים סוקרו נרחבות באמצעי התקשורת השונים (הוניגמן היא דוגמה).

בשנת 2018-2019 מדברים על עלייה מסוימת בשיעור מגישי בקשות לפירוקי חברות, ונמתין בסבלנות עד לשנת 2020 בכדי להבין את הסטטיסטיקה לעומקה. במקרים מסוימים, עורך דין מקצועי עשוי להוביל אפילו למחיקת חובות, אך אל תתלו בזה את תקוותכם, היות ובדרך כלל מגיעים להסדרים שונים.

 

עו"ד מומלץ לפשיטות רגל יפעל להסדר ראוי

ההסדרים נועדו לאפשר ללקוח הפושט את הרגל להתחיל מחדש את חייו. לא פעם, אנשים מוצאים עצמם בסיטואציות מצערות מאוד, והתמיכה של עו"ד מקצועי היא חשובה ביותר. על עורך הדין להיות קשוב אליכם ואמפתי, בצמוד לכך שהוא חייב לגלות בקיאות עמוקה ביותר בדינים המשפטיים של פשיטת רגל.

בכל מקרה, כשאתם תרים אחר שירותיהם של עו"ד פשיטות רגל, זכרו כי מדובר בתהליך שעשוי לקחת תקופה-מה, כך שהסובלנות מבורכת. כל עוד התחלתם להניע את התהליך והתיק בידי עורך דין מנוסה, מצבכם טוב יותר מאשר ללא סיוע משפטי נאות, אז שנסו מותניים ונשמו עמוק.

חוק

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
מה היתרונות בקלדנות בבתי המשפט

שירותי קלדנות מקצועיים משמשים גופים שונים במגזר הציבורי, כמו גם במגזר הפרטי. היישום המוכר ביותר של קלדנות מקצועית הוא בבתי המשפט, אשר מכירים ביתרונות הרבים

3 שירותים משפטיים בעידן דיגיטלי

המונח "דיגיטל" הוא אחד המונחים הנפוצים ביותר בעולם של היום. כן, המאה ה-21 הביאה איתה אין ספור חידושים, שאחד מהם הוא עולם הדיגיטל, שפותח בפנינו

מתי אמירה שלכם יכולה להיחשב כלשון הרע

בתקופה האחרונה אנו עדים לתביעות רבות שעוסקות בלשון הרע. הדבר בא לידי ביטוי ברוב המקרים בעקבות חוסר מודעות בנושא והתנהלות שגויה ברחבי הרשת. יצאנו לפגוש