מה כרוך בייצוג נאשם בפלילים?

תוכן עניינים

כדי לייצג נאשם בפלילים, לא צריך רק ידע והסמכה מקצועית, יש עוד הרבה פרמטרים חשובים שכדאי להכיר אותם בבחירת עורך דין פלילי. על ייצוג וליווי של עורך דין לא מומלץ לוותר. מעורבות של עורך דין עשויה להפחית את העונש המושת על הנאשם ואפילו, לסגור את התיק מחוסר ראיות מספקות וכדומה. כאן ריכזנו עבורכם את המידע שכדאי להכיר בבחירת עורך דין. כי בחירת עורך דין היא לא דבר של מה בכך.

 

לאילו תכונות נדרש עורך דין?

מלבד ייצוג הלקוח כנדרש, עורך דין זקוק לתכונות מסוימות כדי להצליח לעשות את תפקידו בצורה הטובה ביותר.

 

יחסי אנוש מעולים

זה לא סוד שעורך דין פלילי חייב להיות אסטרטיבי, כזה היודע לעמוד על שלו ולהוכיח את צדקו גם כאשר בבית המשפט העניינים נראים קצת אחרת…. יחד עם זאת, הוא צריך להיות בעל יחסי אנוש מעולים. הוא אמור להסתדר מצוין גם עם החוקר, הפרקליט, השופט וכמובן, עם הנאשם. אתם רוצים לקבל יחס אישי ומקצועי. אתם לא רוצים להרגיש שעושים לכם טובה כשנותנים לכם שירות…

 

מקצועיות וניסיון

בבחירת עורך דין פלילי כדאי לבחור עורך דין המתמחה בכל רבדי המשפט הפלילי כמו משרד עורכי דין עומרי שטרן המתמחה גם במשפט פלילי, משפט צבאי ודיני תעבורה. חשוב לדעת כי בייצוג תיקים פליליים ישנה חשיבות רבה לניסיון ומקצועיות. ככל שיש לעורך דין אליו אתם פונים, יותר ניסיון, סיכויי ההצלחה שלכם עולים. חפשו עורך דין בעל התמחות מתאימה להליך המשפטי שלכם, אך גם כזה שיש לו ניסיון רב של טיפול בתיקים דומים לשלכם.

 

וותק בתחום

עורכי דין רבים התחילו את דרכם בעבודה בפרקליטות המדינה וממילא הם מכירים את מה שנקרא "מאחורי הקלעים" של בית המשפט. העדיפו עורך דין בעל וותק בתחום, אחד שהתחיל את דרכו לפני שנים, רכב ניסיון והגיע לאן שהגיע בזכות הידע והוותק שרכש.

 

איך לבחור עורך דין מומלץ?

כדי לבחור עורך דין, חשוב לבחון את כל הפרמטרים שסיכמנו כאן. במסגרת בדיקה זו תבדקו את שנות הוותק של עורך הדין, מומחיות עורך הדין בתחום הספציפי ואפילו על הוותק בתחום תערכו בירורים. בבחירת עורך דין מומלץ חשוב להתחיל דווקא מהמלצות.

נניח ואתם מחפשים עורך דין פלילי בתחום מסוים, בקשו המלצות מחברים ומכרים, גם לרשת המקוונת יהיה מה להציע לכם, לפני שאתם פונים לעורך דין מסוים ערכו בירור שטח מקיף ובדקו שהוא אכן מטפל בתחום שאתם צריכים. לפעמים ההעדפה תהיה לפנות אל עורך דין קרוב העוסק בתחום אחר ובקש המלצה לעורך דין פלילי מומלץ. לאחר קבלת ההמלצה, חשוב לבדוק את השירות והיחס שתקבלו. מה המחיר שתשלמו ביחס לשירות ומה כולל השירות. כך תוכלו לבנות פרופיל ולהגיע לעורך דין שמתאים למה שאתם מחפשים.

אנשי משפט

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
סטטיסטיקה פשיטת רגל בישראל ובעולם

אם אתם מקלידים בגוגל את הביטוי עו"ד פשיטת רגל מומלץ, תיווכחו שיעלו בפניכם תוצאות רבות. מדוע? מכיוון ובשנים האחרונות, חלה עלייה בשיעור פושטי הרגל בישראל.

מה היתרונות בקלדנות בבתי המשפט

שירותי קלדנות מקצועיים משמשים גופים שונים במגזר הציבורי, כמו גם במגזר הפרטי. היישום המוכר ביותר של קלדנות מקצועית הוא בבתי המשפט, אשר מכירים ביתרונות הרבים

3 שירותים משפטיים בעידן דיגיטלי

המונח "דיגיטל" הוא אחד המונחים הנפוצים ביותר בעולם של היום. כן, המאה ה-21 הביאה איתה אין ספור חידושים, שאחד מהם הוא עולם הדיגיטל, שפותח בפנינו