הדרך שלכם לחסוך אלםי שקלים בחודש: הכירו את הפטור ממס ההכנסה

תוכן עניינים

אחד הדברים שחשובים עבור מרבית אזרחי ישראל זה החיסכון שלהם. הרי אנחנו חיים במדינה יקרה שגורמת לנו להוציא כסף רב על מחיה, עוד לפני שמדברים בכלל על הנאות, טיולים ונסיעות. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק אפשרויות שונות לחסוך אלפי שקלים בחודש ללא מאמץ.

המדריך הנוכחי הוא ה – 1 בסדרה והפעם נכיר בפניכם את הדרך הקלה ביותר – קבלת פטור ממס הכנסה. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לרפד את חשבון הבנק שלכם במזומנים.

 

תכירו קודם כל את מי שגילו לנו את הטריק

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנו אלינו מכרים שציינו כי הם גילו ממש במקרה שיש להם זכאות לפטור ממס הכנסה. עובדה זו גרמה לנו להבין שיש פה עניין שמצריך כתיבת מדריך בנושא. הרי כולנו עובדים כל כך קשה ובסופו של דבר, הרבה מהכסף שלנו עובר לכל מיני גורמים כמו המוסד לביטוח לאומי, מע"מ ועוד.

אז אם יש לנו דרך להשאיר סכומי כסף גדולים אצלנו בכיס – למה שלא נעשה איתם משהו? אנו רוצים להודות לאותם מכרים שלא רק שיתפו אותנו בקצרה, אלא האריכו במידע והסבירו לנו את כל הפרטים בנושא.

 

פטור ממס הכנסה – תכירו את הזכאים

אל תגידו לא ידענו, אל תגידו לא שמענו. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שלא כל אחד יכול פשוט לקבל בבוקר בהיר אחד פטור ממס הכנסה. האנשים שיכולים לקבל את הפטור המדובר הם מי שעונים על קריטריונים שונים שנקבעו על ידי המוסד לביטוח לאומי. מדובר בעיקר בבעלי לקות ראייה חמורה (עיוורון) ובמי שיש להם אחוזי נכות גבוהים מאוד לצמיתות.

 

איך תוכלו לדעת אם אתם זכאים?

אתם עונים על אחד מהקריטריונים שצוינו לעיל? מצוין! אתם כבר עשיתם צעד אחד אל עבר חיסכון של אלפי שקלים. בשלב זה אתם צריכים לקרוא את המידע המעמיק שמופיע באתר של הביטוח הלאומי. שם תוכלו לקרוא בפירוט מהם אחוזי הנכות שמאפשרים ליהנות מהטבת המס המדוברת ולראות אם אתם עונים עליה.

 

נמצאתם זכאים – מה עכשיו?

אם גיליתם שאתם זכאים לקבלת הטבה במס הכנסה, עליכם למלא טופס ייעודי שיאפשר לכם לקבל החזרים. חשוב מאוד לציין כי אם אתם מעדיפים שלא לעבור את ההליך בעצמכם, אתם יכולים פשוט לפנות אל מומחים בתחום שילוו אתכם במילוי הטפסים. שכן, יש צורך בהוספת פרטים אישיים שלכם, כמו למשל:

  • שם מלא ות.ז
  • גובה אחוזי הנכות שנקבעו לכם
  • פרטים אודות מקום העבודה ועוד

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהי הדרך שלכם לחסוך אלפי שקלים בחודש. זו דרך אחת מיני רבות. אנו מזמינים אתכם להמתין למדריכים הבאים בסדרה כדי שתוכלו לגלות פרטים אודות הדרכים הנוספות שצפויות לחסוך לכם לא מעט.

פטור ממס הכנסה

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
סטטיסטיקה פשיטת רגל בישראל ובעולם

אם אתם מקלידים בגוגל את הביטוי עו"ד פשיטת רגל מומלץ, תיווכחו שיעלו בפניכם תוצאות רבות. מדוע? מכיוון ובשנים האחרונות, חלה עלייה בשיעור פושטי הרגל בישראל.

מה היתרונות בקלדנות בבתי המשפט

שירותי קלדנות מקצועיים משמשים גופים שונים במגזר הציבורי, כמו גם במגזר הפרטי. היישום המוכר ביותר של קלדנות מקצועית הוא בבתי המשפט, אשר מכירים ביתרונות הרבים

3 שירותים משפטיים בעידן דיגיטלי

המונח "דיגיטל" הוא אחד המונחים הנפוצים ביותר בעולם של היום. כן, המאה ה-21 הביאה איתה אין ספור חידושים, שאחד מהם הוא עולם הדיגיטל, שפותח בפנינו