מה עושה עורך דין פשיטות רגל?

תוכן עניינים

לא פעם אנחנו מקבלים פניות מגולשים ששואלים אותנו מה תפקידו של עורך דין מסוים שעוסק בתחום X או Y. ראוי לציין כי מדובר בפניות יום יומיות שגרמו לנו להבין שהגיע הזמן לכתוב על כך סדרת מדריכים. שכן, במקום לשבת אל מול המחשב ולהגיב לכל אחד ואחת מכם בנפרד, אנו יכולים להעלות את המידע אל הרשת ולאפשר לרבים אחרים להכיר את התחום באופן מעמיק. מדריך זה הוא הראשון בסדרה ויוצג בו מידע אודות עורך דין פשיטות רגל.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב יחד עם גורמים שמבינים דבר או שניים בפשיטת רגל. שכן, אנו בקיאים בתחום זה, אבל לא היינו בטוחים שנוכל לכתוב עליו מדריך שלם באופן מעמיק. לכן, פנינו אל אנשים שלקחו חלק בהליך פשיטת רגל בשנים האחרונות ושאלנו אותם מה בעצם עשה עורך הדין שליווה אותם בהליך. קיבלנו לא מעט תשובות שחשוב שתדעו. אז סיכמנו אותם במילים פשוטות והן יוצגו בפניכם בשורות הבאות.

 

מה עושה עורך דין פשיטת רגל?

עורך דין שעוסק בתחום פשיטת רגל הוא בעצם מלווה את החייבים ומסייע להם לעבור את ההליך המשפטי שצפוי להם. שכן, אף אחד מאתנו לא למד בבית הספר או בתיכון מה זה הליך פשיטת רגל, איך הוא עובד, מתי צריך לשלם את התשלומים השונים והשאלה החשובה ביותר – איך יודעים מתי ההליך צפוי להסתיים? לכן, חייבים רבים פונים אל עורכי דין שבקיאים בתחום, כמו למשל עורכת דין קארין ישראל שהתברר לנו שהיא נחשבת לאחת המוכרות והטובות בתחום. כך לפי המידע שנמסר לנו על ידי גורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך.

 

חשיבות ההסתייעות מטעם עורך דין

נאמר לנו שחשוב מאוד להסתייע בעורך דין שבקיא בתחום פשיטת הרגל בהליך זה. שכן, כפי שכבר נאמר לכם, אין לכם את הידע המקיף בתחום ואתם לא יכולים פשוט להגיע סתם כך אל ההוצאה לפועל ולהתחיל לשאול את כל השאלות שאתם לא מבינים בהם בנושא. שכן, בדיוק בשביל זה יש עורך דין שמלווה את התיק שלכם. לכן, חשוב מאוד שתפנו לעורך דין שיסייע לכם בכל שלב עד שתסיימו את ההליך.

 

מציאת עורך דין מומלץ

מסתבר שלא בוחרים עורך דין פשיטת רגל סתם כך. צריך לבחור בעורך דין ששמעתם עליו ממקור אמין. רבים מהגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם ערכו בירור מעמיק לאחר ששמעו על עורך דין מאדם אחר. זה יכול להיות המלצה מקרוב משפחה, חבר או קולגה. בכל אופן, אם יש לכם המלצה, אתם צריכים לצאת ולבדוק חוות דעת שנכתבו אודות עורך הדין הנבחר באמצעות אחת הפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המעמיק שהציג בפניכם את הדברים שעורך דין פשיטות רגל עושה.

עורך דין פשיטת רגל

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
סטטיסטיקה פשיטת רגל בישראל ובעולם

אם אתם מקלידים בגוגל את הביטוי עו"ד פשיטת רגל מומלץ, תיווכחו שיעלו בפניכם תוצאות רבות. מדוע? מכיוון ובשנים האחרונות, חלה עלייה בשיעור פושטי הרגל בישראל.

מה היתרונות בקלדנות בבתי המשפט

שירותי קלדנות מקצועיים משמשים גופים שונים במגזר הציבורי, כמו גם במגזר הפרטי. היישום המוכר ביותר של קלדנות מקצועית הוא בבתי המשפט, אשר מכירים ביתרונות הרבים

3 שירותים משפטיים בעידן דיגיטלי

המונח "דיגיטל" הוא אחד המונחים הנפוצים ביותר בעולם של היום. כן, המאה ה-21 הביאה איתה אין ספור חידושים, שאחד מהם הוא עולם הדיגיטל, שפותח בפנינו