ידועים בציבור – איך עובד התהליך?

תוכן עניינים

זוגיות היא הדבר החשוב ביותר בחיים וזה לא נתון במחלוקת.

בעבר כאשר זוג היה רוצה להיות נשוי הוא היה הולך לרבנות ומתחתן שם ואז הולך למשרד הפנים מציג את תעודת החתונה ונרשם כזוג נשוי.

כיום יש יותר ויותר אנשים אשר מואסים בהליך זה ולא רוצים להתחתן דרך הרבנות בגלל אלף ואחת סיבות כמו למשל שהרבנות מפלה נשי וההליכים שם הם לא שוויוניים.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי התהליך של ידועים בציבור הוא הפתרון הטוב ביותר לאפליית הרבנות.

אם אתם רוצים להיות ידועים בציבור אתם צריכים להבין כי אפשר להיות מוכרים ככאלו מבלי לעשות כלום אך אם אתם רוצים להיות בטוחים כדאי לכם לחתום על חוזה שבו אתם מוצהרים כידועים בציבור.

 

רוצים להיות ידועים בציבור? זו הסיבה שכדאי לכם להתייעץ עם עורך דין

אם כן חוזה מסדיר את היחסים של ידועים בציבור ומסייע לכם להגן על הצרכים שלכם ושל בני או בנות הזוג שלכם. העניין עם חוזה כזה הוא שמדובר על מסמך משפטי לכל עניין ודבר ולכן אתם חייבים עורך דין אשר ילווה אתכם בהליך זה וישמור על הזכויות שלכם. שימו לב על שאתם בזוגיות אתם צריכים שלכל צד בחוזה יהיה עורך דין אשר ייצג אותו וישמור על הזכויות שלו. עליכם להבין כי רק עורך דין ידע כיצד לשמור על הזכויות שלכם במסמך המשפטי שמסדיר את נושא הידועים בציבור ולכן לא כדאי לעשות צעד ללא התייעצות עם עורך דין בנוגע למסמך זה.

 

האם כל עורך דין יכול לסייע לי לקבל מעמד של ידועים ציבור?

עולה השאלה האם כל עורך דין יכול לעזור לנו לחתום על חזוה המסדיר את הנושא של ידועים בציבור? אם כן אנו חייבים לציין כי ממש לא כל עורך דין יכול לסייע לכם מכיוון שהדבר מחייב התמחות בתחום של דיני משפחה. רק עורך דין המומחה בדיני משפחה יכול לסייע לכם לקבל מעמד של ידוע בציבור וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. כך לדוגמא עורך דין המתמחה בדין פלילי, מנהלי או אזרחי לא יכול לסייע לנו לקבל מעמד של ידוע בציבור ורק עורך דין ההתמחות שלו היא בתחום של דיני משפחה יכול לסייע לכם לקבל מעמד כזה וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.

 

אל תבחרו עורך דין מבלי לקבל עליו המלצות לפני כן

כאשר אתם באים לבחור עורך דין שייצג אתכם אתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי שהעורך דין יהיה הטוב ביותר. לכן כאשר אתם באים לבחור עורך דין כדאי לכם לקבל עליו המלצות לפני שאתם בוחרים בו. עליכם להבין כי אל לכם לבחור עורך דין ללא המלצות וזאת בכדי להבטיח כי הוא ייצג אתכם בצורה הטובה ביותר שיש ויפיק לכם את המסמך המשפטי הטוב ביותר שיש.

 

פטיש

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
אילו דברים חשובים בהסכם פונדקאות

פונדקאות במדינת ישראל מוסדרת באמצעות הליך חוקי, במסגרת חוק הסכמים לנשיאת עוברים, העוסק באישור, הסכם ומעמד היילוד. חוק זה מסדיר את תחום הפונדקאות בארץ, אך

מה ההשלכה המשפטית על נישואים אזרחיים

חוקי מדינת ישראל מסמיכים את בית הדין הרבני לעסוק בכל הקשור לנישואין, ומסיבות כאלו ואחרות, ישנם זוגות שאינם יכולים/מעוניינים להתחתן באמצעות בית הדין הרבני. במקרים