מה עדיף רופא מטעמך או רופא חברת ביטוח

תוכן עניינים

אין ספק שלעבור תאונת דרכים או להזדקק לחוות דעת של רופא בגלל סיבה אחרת, זה לא מצב שהיינו רוצים בו את עצמנו. עם זאת, זה בהחלט עלול לקרות לכל אחד מאתנו ולכן נשאלת השאלה: האם עדיף לבחור רופא מטעמך או רופא מטעם חברת הביטוח שממנה אתה רוצה לקבל פיצוי? כל התשובות במאמר שלפניך.

 

האם חברת הביטוח מנסה להתנער מהמחויבות שלה או לא?

לכל אחד מאתנו יש בארץ אינספור ביטוחים, בין אם מדובר על ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח דירה או על ביטוחים אחרים. עם זאת, ולמרות שהמטרה היחידה של הביטוח היא לעזור לנו בעת צרה, בפועל אנחנו רואים, שומעים ויודעים שיש לא מעט חברות שמתנערות מהמחויבות שלהן כלפי הלקוח. על מנת שתוכל להחליט האם אתה רוצה להופיע בפני בית המשפט עם רופא מטעמך או מטעם חברת הביטוח, צריך לבדוק כיצד מתנהגת חברת הביטוח במקרה הספציפי שלך. האם חברת הביטוח עושה הכול כדי להתנער מהאחריות וכדי להעביר את האחריות אל הלקוח, כלומר אליך? או שמדובר על חברת ביטוח שכן נוהגת בהתאם לחוק? חשוב להבין: אומנם הרופא צריך להיות אובייקטיבי ופשוט להתייחס למצב בשטח, אך לצערנו הרב, עלול להיות שרופא שמגיע מטעם חברת הביטוח יהיה מעט משוחד. אחרי הכול, הוא מקבל את המשכורת שלו מחברת הביטוח ולכן עלול להיות שהוא יטה את הכף לטובתה.

 

למה כדאי להתייעץ בנושא עם עו"ד מקצועי?

זה לא משנה אם אתה כבר נמצא בשלב שבו אתה צריך לבחור את הרופא שיעזור לך בעניין או שאתה מנסה להבין האם יש לך בכלל עילה לתבוע את חברת הביטוח. מה שבטוח זה שאתה צריך עורך דין טוב. העניין הוא שלכל חברת ביטוח יש לא מעט עורכי דין שמייצגים אותה, והכול במטרה אחת: לשמור על האינטרסים של חברת הביטוח ובעיקר על הכסף שלה. לכן גם אתה צריך שיהיה איש מקצוע שיוכל לעמוד לצדך לכל אורך הדרך, כי איש מקצוע כזה יוכל לעזור לך להבין איך לעשות את הדברים. עו"ד שמכיר את התחום של תביעות נגד חברות ביטוח הוא הכתובת הנכונה ובהחלט כדאי לבדוק באיזה איש מקצוע אתה בוחר ובידי ומי אתה מפקיד את המשימה.

 

עוה"ד הנכון לך

אתה מחפש עורך דין שיעזור לך להתנהל נכונה במקרה שמולו אתה מתמודד? רוצה לדעת שיש לך על מי לסמוך בעיניים עצומות? עורך דין בתל אביב יואב רונקין הוא הבחירה הנכונה. משרדו קיים כבר שנים והוא מגיע עם ניסיון עשיר לכל מקרה של תביעות כנגד חברות הביטוח השונות בארץ. לכן, גם אם נדמה לך שהמקרה שלך מורכב באופן מיוחד, עם עו"ד יואב רונקין אתה בידיים טובות ומקצועיות.

איש רפואה

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף