3 דרכים להבטחת ניצחון בתביעה מול חברות הביטוח

תוכן עניינים

על מנת לנצח בתביעה מול חברת ביטוח ולקבל את אשר מגיע לך, כל מה שדרוש הוא שרשרת פעולות שמבוססות על ידע וניסיון. לפניכם המדריך להבטחה ניצחונכם בתביעה

כשמדובר בזכויות שלך, מה שחשוב הוא להשיג ניצחון בזמן תביעה נגד חברת הביטוח. במקרים רבים, חברות הביטוח לא עושות חיים קלים באישור התביעה. על אף העובדה שאנחנו משלמים שנים על גבי שנים של כיסוי ביטוחי, ברגע האמת, חברות הביטוח יעדיפו לעשות הכול בכדי לא לתת לנו את מה שמגיע לנו. אולם, את החוק אי אפשר לנצח ובעזרת קבלת ההחלטות הנכונות ועשיית הפעולות המתאימות, תצליח להגיע למטרה שלך.

 

תיעוד

עולם חברות הביטוח הוא עולם של מסמכים, אישורים, טפסים ובקיצור – בירוקרטיה. חשוב מאוד, להקפיד על תיוק של כלל הטפסים שעלולים להיות רלוונטיים לכל תביעה באשר היא, בין אם בהווה או בעתיד. יש לשמור על כל מסמך מתויק בקלסר או באופן ממוחשב, ולמרחיקי לכת אפילו תיעוד כפול. התיעוד המתאים יכול להוות לקלף המנצח ואילו חוסר בתיעוד יכול להשאיר אתכם ללא כלום.

 

הגעה לבית המשפט

ישנם הסבורים כי עימות משפטי יכול להפעיל לחץ על חברת הביטוח ויגרום לה לשלם. במקרים רבים, הגעה לעימות עלולה להוביל לטעות מרה שתסתיים בבזבוז משאבים רבים ויקרים ובעיקר הרבה כאב ראש. בהגעה לבית משפט, חברת הביטוח נאלצת להיעזר בייעוץ משפטי ובכך התהליך מתייקר מה שיכול לקצץ לך בדמי הפיצויים. במקרה כזה, יש להבין את העלות מול התועלת ולשקול את האפשרות של פשרה.

 

הכנה מראש לוועדה רפואית

במקרים כאלו ואחרים יש צורך בוועדה רפואית אשר לה משקל רב בהכרעת הדין ולבסוף דמי הפיצויים. לפיכך, יש להתכונן בהתאם – להגיע מוכן עם כל המסמכים הנדרשים (כמו שהוזכר מקודם), לברר ולחקור על כלל התנאים והדרישות שמציבה הוועדה. מומלץ למצוא את האנשים שכבר עברו וועדות רפואיות טובות ולתחקר אותם וכמו כן אפילו לדמות סימולציה של הסיטואציה.

לסיכום, ההבדל בין ניצחון להפסד בתביעה מול חברת ביטוח טמון בפרטים הקטנים. לרוב, מי שלא מתעסק בזה ביומיום לא ידע את כלל הדקויות שיש להקפיד עליהם בכדי להגיע לניצחון הדרוש. מכאן ניתן להסיק שההמלצה הכי גדולה בנידון לבחור עורך דין שמתמחה בנושא הרלוונטי עבורך בכדי שלא יהיו ספקות או שאלות.

תביעת ביטוח

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף