עורך דין מס הכנסה מומלץ

תוכן עניינים

התנהלות אל מול מס הכנסה עשויה להיות מורכבת, מתישה ולעיתים מייאשת. היא מחייבת עבודה יסודית ומדויקת, וכן נחוצה שקיפות אל מול המערכת הממשלתית החזקה במדינה. יחידים וחברות עשויים להזדקק לשירותיו של עורך דין מס הכנסה, על מנת להתנהל במקצועיות וביעילות אל מול רשויות המס.

 

התנהלות תקינה לשמירה על החוק

אנו שומעים לא מעט בגורמי התקשורת השונים על עונשים המוטלים על המעורבים בעבירות מס כאלו ואחרות. כל אדם באשר הוא מחויב לדווח על הכנסותיו ופעילותו הכלכלית, וכל אי דיווח או דיווח שגוי אודות אלו הוא בגדר עבירה פלילית. תשלום מיסים חייב להתבצע בצורה נכונה ובמסגרת מגבלות החוק.

לעיתים נישומים מסוימים אף זכאים להחזרי מס מרשות המיסים. על מנת להבין לעומק את זכויות וחובות הנישום בהקשרי מס, מומלץ להיוועץ בעורך דין מס הכנסה מומחה ומנוסה. פרטים נוספים תוכלו למצוא למשל באתר זה krisitax.com.

 

עורך דין מיסים

במדינת ישראל ישנם מיסים רבים אותם חייב היחיד, או החברה לצורך העניין, לשלם על פי חוק. עורך דין מס הכנסה יכול לסייע בהתנהלות אל מול מס הכנסה, ללוות תהליך תכנון מס נכון ומקצועי, ועד לייצוג חשודים או מעורבים בעבירות מס, לרבות הלבנת הון, עבירות מס הכנסה או מע"מ, עבירות ניירות ערך וכן הלאה.

 

ייצוג עורך דין מס הכנסה בנושאים אזרחיים

חשוב לזכור שעל עורן דין מס הכנסה שבחרתם, להיות כזה בעל ניסיון עשיר ורקורד הצלחות בכל תחום בו תזדקקו לו. במקרים של הליכים משפטיים כנגד אזרחים בתחום מס הכנסה, עורן הדין עשוי לתרום בליווי הנישומים בתהליך אל מול משרדי פקידי השומה הרלוונטיים  השונים בישראל במדינה,  בהליכים במס הכנסה לפני שהוצאו שומות מס הכנסה, ועד סיום ההליכים בניהול משא ומתן אל מול רשויות המיסים, כמו גם ליווי הליכים לאחר הוצאת שומת מס הכנסה.

עורך הדין ינתח כל מקרה לגופו ויסייע בניהול האסטרטגיה המשפטית הנכונה לטווח הארוך, ויפעל להפחתת סכום או ביטוח השומה בנוסף להגשת ערעורים כנגד רשות המיסים לבתי המשפט.

 

ייצוג בנושאים פליליים

פנייה לעורך דין מס הכנסה היא קריטית מתמיד אם נקלעתם לאחת מהסיטואציות הבאות:

  • אם נקלעתם לסיטואציה בה אתם חשודים בעבירות מס, או אם מתנהלת כנגדכם חקירה פלילית בנושא עבירות בחשד לביצוע או מעורבות בעבירת מס.
  • אם זומנתם לשימוע פלילי בעבירות מס הכנסה בטרם הוגש כנגדכם כתב אישום או אם הוגש כנגדכם כתב אישום בעבירות מס הכנסה פליליות לבית המשפט.

אם אחד מהתרחישים הללו רלוונטיים עבורכם, מומלץ להיוועץ בהקדם האפשרי בעורך דין מס הכנסה מנוסה ובעל ידע משפטי רב בתחום המיסים, וכן בתחום עבירות של צווארון לבן. חשוב לבחור במשרד עורכי דין המתמחה במקרים אלה, כדי לסיים את ההליכים בעניינכם מול רשות המיסים מבלי להשאיר קצוות פתוחים שעולים להיפרם בהמשך. ניהול אסטרטגיית הגנה משפטית נכונה תוך בקיאות שוטפת בחומר וניסיון בתחום, יסייעו לכם לסיים את הפרשה בהקדם ובנזק המינימלי.

עורך דין מס

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
החזרי מס לעובדים בחו"ל

בעידן הנוכחי, בו השמים פתוחים והעולם נעשה "קטן יותר", לא מעט עובדים ישראלים מוצאים עצמם עובדים בחוץ לארץ כאשר מעסיק ישראלי מעסיק אותם, ובכל מקרה

מאיר בקרמן – איש המיסים בעבורכם

מס הכנסה, החזרי מס, מיסים – אלו מילים מוכרות לנו משום שאנו חווים אותן בחיי היומיום שלנו מגיל צעיר. אך כמה אנו באמת בקיאים במושגים

מס שבח – מה הוא ומי משלם אותו?

המדינה מעניקה לנו שירותי שונים, כמו שירותי בריאות ורפואה, שירותי חינוך לילדים, שירותי ביטחון והגנה ושירותי תחבורה ציבורית, באמצעות תקציבים אותה היא משקיעה בצורה שהיא