מאיר בקרמן – איש המיסים בעבורכם

תוכן עניינים

מס הכנסה, החזרי מס, מיסים – אלו מילים מוכרות לנו משום שאנו חווים אותן בחיי היומיום שלנו מגיל צעיר.

אך כמה אנו באמת בקיאים במושגים האלו? האם אנחנו באמת מבינים במיסים? בישראל 2021, רוב האנשים לא מבינים דבר וחצי דבר במיסים, וברור למה – מדובר בעולם סבוך, מורכב ולא פשוט להבנה, אם לא מתמחים בו.

אם גם אתם נתקלתם בדילמות הקשורות למיסים, החזרי מס, מילוי טפסים למס הכנסה ועוד, ואם אתם חושבים שמגיע לכם החזר מס – פנו עוד היום לעורך דין מאיר בקרמן, איש המיסים בעבורכם, שיעשה הכול כדי לוודא שאתם מקבלים את מלוא הזכויות שלכם בכל הנוגע למיסים, ושיוכל לעזור לכם לתקן טעויות מיסים אם היו כאלו.

 

מס הכנסה – מאיר בקרמן יעשה לכם סדר

מס הכנסה הינו מס שהמדינה מטילה על כל הכנסה שהיא, בין אם של אדם יחד ובין אם של חברה או תאגיד כלשהו. לפי חוקי מס הכנסה, ניתן לנכות הוצאות מההכנסה, כך שהמס עצמו מוטל על ההכנסות – על הרווחים. בישראל חוק מס ההכנסה נקרא "פקודת מס הכנסה" משום שמדובר בפקודה שמקורותיה עוד מימי המנדט הבריטי. מי שעוסקת בגביית המס הינה רשות המיסים בישראל. איך עורך דין מאיר הקרמן יכול לעזור לכם בנושאי מס הכנסה? כל התשובות, בהמשך המאמר.

 

מדרגות מס – כל מה שצריך לדעת

כדי לחשב כמה מס כל אזרח צריך לשלם, נקבעו בחוק מדרגות מס. מדרגות המס הן שיטה לחישוב מס שמוטל על הכנסות כלשהן. אחוז המס עולה ככל שההכנסה עולה, לפי מדרגות המס. עם זאת, המס המחושב לפי מדרגות מס אינו מס סופי – אחרי חישוב המס לפי מדרגות מס מופחתים ממנו זיכויים, ובראשם דבר הנקרא נקודות זיכוי.

 

מה הן נקודות זיכוי?

נקודות זיכוי הינן הפחתה מסוימת שעורכים מגובה מס ההכנסה שמוטל על הכנסה של אדם כלשהו, לפי מאפיינים אישיים שנקבעו בחוק שמצדיקים הפחתה במס. כעת נפרט דוגמאות לזכאות נקודות זיכוי:

  1. תושב ישראל – 2.25 נקודות זיכוי
  2. סיום לימודים לתואר אקדמאי – בין חצי נקודה לנקודה וחצי
  3. אישה – חצי נקודת זיכוי
  4. בן זוג ללא הכנסות – נקודת זיכוי

מובן שבנוסף לדוגמאות אלו ישנן עוד דוגמאות רבות לקריטריונים אישיותיים בגינם ניתנות נקודות זיכוי. עורך דין מאיר בקרמן יוכל לעשות לכם סדר ולוודא בדיוק כמה נקודות זיכוי מגיעות לכם כך שתמצו את מלוא זכויותיכם בכל הקשור להחזרי מיסים.

 

החזרי מיסים – איך אפשר להשיג אותם?

יש מספר דרכים לערוך חישוב של החזרי מיסים, וכדאי לוודא שאתם נעזרים בעורך דין מקצועי כאשר אתם ניגשים לעשות זאת. לא כל עורך דין יכול לסייע בתחום המיסים, אלא עורך דין המומחה לענייני מיסים אשר עבר התמחויות והסמכות הקשורות לעולם המיסים והחזרי מיסים. עורך דין מאיר בקרמן מומחה להחזרי מיסים ויוכל לוודא שאתם מקבלים את מלוא החזרי המיסים המגיעים לכם. למידע נוסף, פנו עוד היום לעורך דין מאיר בקרמן, איש המיסים בעבורכם.

 

באילו הזדמנויות ייתכן שלקחו ממני יותר מדי מס?

יש דוגמאות רבות למצבים בהם לקחו מכם יותר מס ממה שהייתם אמורים להפריש, לא בגלל כוונה רעה חלילה, אלא כי מדובר בעולם בירוקרטי שקל לעשות בו טעויות בדיווחים שונים או לשכוח ממילוי טפסים כלשהם, כך שתשלמו יותר מס ממה שאתם אמורים. אם, למשל, לא הגשתם מעולם טופס ובו בקשות להקלות בחישובי המס בשל תרומה או בשל הולדת ילד, ייתכן ומגיעים לכם החזרי מס משמעותיים ושאתם אפילו לא מודעים לכך. גם אם אתם מועסקים ביותר ממקום עבודה אחד, הגיוני כי ניקו לכם הרבה יותר מס ממה שאמורים לנקות לכם, משום שהתחשבו במדרגת המס הגבוהה ביותר כברירת מחדל. כדי לתקן את המצבים הללו פנו עוד היום לעורך דין מאיר בקרמן שידאג שתקבלו החזרי מיסים מלאים.

 

שילמתי יותר מדי מיסים ממה שהייתי אמור לשלם, מה לעשות?

אין סיבה שתרגישו חוסר אונים או תסכול מול העובדה ששילמתם בעבר יותר מדי מיסים. קודם כל, כל עוד לא עברו- 6 שנים תוכלו לקבל את מלוא החזרי המיסים המגיעים לכם. שנית, יהיה לכם קשה לבקש את החזרי המס באופן עצמאי משום שמדובר מילוי טפסים שונים עם פרטים רבים שקל לטעות ולהתבלבל בהם. על כן, פנו לעורך דין מאיר בקרמן עוד היום שיעשה לכם סדר, יוציא אתכם מהבוץ ויוודא שלא תפסידו את כספכם – מלוא החזרי המס שמגיעים לכם, יועברו אליכם בהקדם האפשרי.

 

איך אקבל את החזרי המס המגיעים לי

תשלום החזרי המיסים אמור לעבור אישורים שונים של רשות המיסים, לאחר הגשת הטפסים הנדרשים. לאחר שתשלום החזרי המיסים עבר אישור, תקבלו את מלוא החזרי המס באופן ישיר אל חשבון הבנק שלכם. השאלה תוך כמה זמן תקבלו את החזרי המס היא שאלה חשוב – לפי החוק, החזרי המס אמורים להיכנס אל חשבונכם תוך שנה מאז היום שהגשתם את הבקשה להחזר המס לפקיד השומה. בפועל, רוב הסיכויים שתקבלו את החזרי המס תוך פחות זמן. אם תיעזרו בשירותיו של עורך דין מקצועי לענייני מיסים כמו עורך דין מאיר בקרמן, מובטח כי תקבלו את החזרי המס בהקדם האפשרי ומבלי לחכות מעבר למה שדרוש.

 

טופס 101 – למה חשוב להכיר אותו

בישראל בשנת 2021 רבים עובדים ביותר מעבודה אחת בגלל המצב הכלכלי הלוחץ. עם זאת, לא כולם מכירים בעבודה שיש לעשות תיאום מס אם אתם עובדים בלפחות- 2 עבודות, ואם לא מבצעים את תיאום המס כמו שצריך ייתכן ואתם מפסידים כסף או עוברים על החוק. על כן, חשוב להכיר טופס שנקרא טופס 101 – טופס המשמש לביצוע תיאום מס ולחישוב הקלות ונקודות זכות המגיעות לכם בעת חישוב המס. אין להקל ראש בעת מילוי הטופס הזה ועל כן חשוב שתמלאו אותו בלוויית עורך דין מקצועי לענייני מיסים כמו עורך דין מאיר בקרמן.

 

החזר מס הכנסה – למה זה כל כך מסובך?

למען האמת, הסיבה שכל כך מסובך לקבל החזר ממס הכנסה, היא נטו סיבה בירוקרטית הקשורה למילוי טפסים שקל להתבלבל בהם. ייתכן גם כי לא וידאתם מעולם אלו דיווחים אתם אמורים לדווח למס הכנסה ולכן מסרתם דיווחים חלקיים. עם זאת, אין סיבה שתחושו לבד ואבודים אל מול חוסר הידיעה וחוסר היכולת לקבל את החזרי המס בעצמכם. עורך דין מאיר בקרמן הינו עורך דין בעל ניסיון, מקצועי, קשוב וסבלני, ויוכל לעזור לכם להיחלץ מכל בעיית מיסים ולקבל החזרי מס אם מגיעים לכם כאלו.

 

לסיכום

עולם המיסים סבוך ולא פשוט להתמצא בו. כדאי להכיר ממושגים חשובים הקשורים לעולם המיסים אם אתם שכירים או אם יש לכם עסק: טופס 101, תיאום מס, החזרי מס, מס הכנסה ועוד. חשוב לדעת גם שקיימות מדרגות מס ונקודות זיכוי, וכי לקבל החזרי מס אינו דבר בלתי אפשרי – פנו לעורך דין מאיר בקרמן עוד היום כדי לוודא שתקבלו את מלוא החזרי המס המגיעים לכם, בהקדם האפשרי.

 

מטבעות

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
החזרי מס לעובדים בחו"ל

בעידן הנוכחי, בו השמים פתוחים והעולם נעשה "קטן יותר", לא מעט עובדים ישראלים מוצאים עצמם עובדים בחוץ לארץ כאשר מעסיק ישראלי מעסיק אותם, ובכל מקרה

עורך דין מס הכנסה מומלץ

התנהלות אל מול מס הכנסה עשויה להיות מורכבת, מתישה ולעיתים מייאשת. היא מחייבת עבודה יסודית ומדויקת, וכן נחוצה שקיפות אל מול המערכת הממשלתית החזקה במדינה.

מס שבח – מה הוא ומי משלם אותו?

המדינה מעניקה לנו שירותי שונים, כמו שירותי בריאות ורפואה, שירותי חינוך לילדים, שירותי ביטחון והגנה ושירותי תחבורה ציבורית, באמצעות תקציבים אותה היא משקיעה בצורה שהיא