כיצד תבחרו עורך דין מיסים לקראת תביעה?

תוכן עניינים

בין אם אנחנו לפני תחילת פעילות עסקית גדולה ובין אם אנו חשודים בעבירת מס, עלינו להתייעץ עם עורך דין לענייני מיסים. עורך דין לענייני מיסים יכול לעזור רבות בהתנהלות מול זירת המיסים בישראל עורך הדין מלווה אתכם מול רשות המיסים ולמעשה יש לו תפקיד קריטי בחילוץ מפני אישום פלילי. מכיוון שמדובר בנושאים מאוד רגישים, איך בוחרים את העורך דין הנכון?

 

חיפוש והמלצות

ראשית, כאשר אנו רוצים לבחור עורך דין לענייני מס, נצטרך תחילה לחפש ולקרוא ולברר על תחומו. עורכי דין עוברים התמחויות שונות, ולכן לא כל עורך דין יכול לסייע לכם בכל מה שקשור להתנהלות מס. עורכי הדין שאתם רוצים שייצגו אתכם, הם עורכי דין שמס היא ההתמחות העיקרית שלכם.

שנית, עורך הדין שלכם צריך להכיר את התחום על בוריו ולדעת להתנהל בצורה המקצועית ביותר. בכדי למצוא עורך דין כזה, מומלץ לעזור חיפוש בגוגל ולקרוא על עורכי דין, התמחותם, ומה הם יכולים להציע לכם. אחת הדרכים המוכרות והנוחות, כמעט בכל תחום, היא מפה לאוזן. המלצות של מכרים עשויות לסייע לכם בבחירת העורך דין.

 

מענה מקצועי וממוקד

תחום המיסוי בישראל הינו תחום מאוד רחב. לכן חשוב מאוד לדעת האם העורך דין מתמחה ספציפית בתחום הספציפי שאתם צריכים. בין אם מדובר על עבירת צווארון לבן, עבירות מע״מ, או נושאים הקשורים למכס, מס הכנסה, משפט בינלאומי או מיסוי בינלאומי. אלה רק חלק מהתחומים שבהם עורכי דין לענייני מיסוי עוסקים.

משרד עורך דין טוב ואיכותי, אמור לתת לכם מענה על כל היבטי המיסוי. גם אם מדובר במישור האזרחי הפלילי, שעבירות מס עשויות להיות השפעות פליליות וצריך להתייחס בכל ההליך המשפטי, ובמידה ויש צורך להשיג משא ומתן בכדי להשיג את ההסדר הטוב ביותר עבור הלקוח שלכם.

 

יחס אישי והצלחה של העורך דין

עולם עריכת דין הוא עולם מורכב. לכן, חשוב לשים דגש על אחוזי הצלחתו של העורך דין שאתם מעוניינים לשכור את שירותיו. חשוב לבדוק על עורכי הדין הנמצאים במשרד, או השירותים המציעים במשרד. לרוב מומלץ לבחור במשרד קטן יחסית, בוטיק, מכיוון שמשרד כזה בדרך כלל מאמין ביחס אישי. יחס אישי מתבטא בכך שישימו לב לכל תיק המטופל במשרד. תוכלו לבדוק על המשרד באמצעות בדיקה על קורות החיים של בעל המשרד שהוא אחראי לתחום המשפטי והבינלאומי.

 

אז בואו נסכם

בחירת עורך דין מיסים עלולה להיות משימה לא פשוטה. כאשר בוחרים עורך דין עלינו לבחור עורך דין המתמחה בתחומים הדרושים לנו. בחירה של עורך דין צריכה להיות לאחר חיפוש ובדיקה על עורך הדין, ועל תחום ההתמחות העיקרי שלו. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבחור בעורך דין מקצועי ומיומן, שייתן לנו מענה מדויק לצרכים שלנו, תוך כדי הענקת יחס אישי עבור כל לקוחות המשרד.

מחשבון, עט ומחברת במשרד עורך דין מיסים

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
החזרי מס לעובדים בחו"ל

בעידן הנוכחי, בו השמים פתוחים והעולם נעשה "קטן יותר", לא מעט עובדים ישראלים מוצאים עצמם עובדים בחוץ לארץ כאשר מעסיק ישראלי מעסיק אותם, ובכל מקרה

מאיר בקרמן – איש המיסים בעבורכם

מס הכנסה, החזרי מס, מיסים – אלו מילים מוכרות לנו משום שאנו חווים אותן בחיי היומיום שלנו מגיל צעיר. אך כמה אנו באמת בקיאים במושגים

עורך דין מס הכנסה מומלץ

התנהלות אל מול מס הכנסה עשויה להיות מורכבת, מתישה ולעיתים מייאשת. היא מחייבת עבודה יסודית ומדויקת, וכן נחוצה שקיפות אל מול המערכת הממשלתית החזקה במדינה.

מס שבח – מה הוא ומי משלם אותו?

המדינה מעניקה לנו שירותי שונים, כמו שירותי בריאות ורפואה, שירותי חינוך לילדים, שירותי ביטחון והגנה ושירותי תחבורה ציבורית, באמצעות תקציבים אותה היא משקיעה בצורה שהיא