כתיבת צוואה

תוכן עניינים

אף אחד מאתנו לא באמת רוצה לחשוב על היום שהוא ילך לעולמו, אך מצד שני, כולנו יודעים שהיום הזה יגיע.

לכן, אם חשוב גם לכם שהצאצאים שלכם לא יריבו ביניהם על הרכוש ועל ההון שתשאירו אחרי עזיבתכם את העולם, ברור מדוע כתיבת צוואה זה משהו שאתם חייבים

לתת עליו את הדעת.

 

החשיבות של כתיבת צוואה בפני עורך דין

כשמדברים על כתיבת צוואה למעשה מדברים על רצונו האחרון של האדם לפני שהוא עוזב את עולמנו. יש לכך משמעות אדירה, שכן אם הכול כתוב בצורה מסודרת וחתום על ידי אותו אדם ועל ידי עורך דין, זה מה שמבטיח שבסופו של דבר זה בדיוק מה שיקרה בפועל. החשיבות של כתיבת צוואה בפני עורך דין ברורה, שכן הוא האדם שנותן תוקף משפטי למסמך הזה מבחינת החוק. לכן, למרות שיש עוד דרכים שבהן אפשר לכתוב צוואה, בסופו של דבר הבחירה הטובה ביותר תהיה לפנות לעורך דין שעוסק בתחום הזה.

 

איך באמת כותבים צוואה?

לכאורה זה נראה כמו עניין פשוט, כי ברגע שמתגברים על העניין הרגשי, צריך בסך הכול להתמודד עם חלוקת הרכוש בפועל. עם זאת, כאשר מתחילים לכתוב את הצוואה מגלים שזה לא כל כך פשוט. לא תמיד כל אחד מאתנו יודע בדיוק איזה רכוש יש לו, כמה ואיפה הוא נמצא. לכן, אם אתם לא רוצים להסתבך בכתיבת הצוואה ואם אתם לא רוצים להגיע למצב שחלילה שכחתם לכלול משהו בצוואה, פנו לעורך דין שזו המומחיות שלו. עורך דין שעוסק בעייני כתיבת צוואה יוכל לעזור לכם לנסח את הצוואה ולדאוג לכך שלא תשכחו להכניס לתוכה שום דבר. בנוסף, כמובן שאחרי החתימה על המסמך הזה עוה"ד יהיה זה שישמור את הצוואה וישלוף אותה בבוא העת.

 

איך תבחרו את עוה"ד שלכם לעניין הזה?

כמובן שחלק ממה שצריך לשים לב אליו כשמחפשים עו"ד לכתיבת צוואה, זו השאלה האם אתם סומכים עליו או לא. כבר היו דברים מעולם ואם אתם לא רוצים להעמיד את היורשים שלכם במבוכה בבוא העת, כשהם ירצו לפתוח את הצוואה, חשוב לבחור עו"ד מתאים שלא יאבד אותה וישמור עליה כפי שהיא. בנוסף, אם אתם רוצים שעניין כתיבת הצוואה יסתיים כמה שיותר מהר ובלי בעיות מיוחדות, חשוב לבחור אדם מנוסה. לכן יש טעם לברר מול עוה"ד שלכם מזה כמה שנים הוא עוסק בתחום? האם הוא איש מקצוע שאתם מוצאים לגביו לא מעט המלצות? והאם הוא זמין לטפל בעניין שלכם? אם תיכנסו ללינק: https://yochpaz-law.co.il תוכלו להיות בטוחים שאתם במקום הנכון, כי עוה"ד יפית יוחפז תוכל לתת גם לכם, כמו לכל הלקוחות האחרים שלה, שירות מעל ומעבר. היא מביאה איתה ניסיון רב שנים, מקצועיות ואדיבות כך שאתם תראו שכתיבת הצוואה שלכם תהיה הרבה יותר נעימה במציאות לעומת החששות שבוודאי היו לכם.

 

לחיצת ידיים

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
איך נמנעים מסכסוכי ירושה במשפחה?

המשפחה היא דבר יקר מאוד בעבור רוב האנשים. ההורים שלנו הם בדרך כלל מי שגידלו אותנו מגיל הינקות ועד שהפכנו לבני אדם בוגרים ועצמאיים, שיכולים