עורך דין לתביעות ביטוח לאומי: כיצד יכול לסייע

תוכן עניינים

חליתם או נפצעתם ואתם זקוקים לסיוע מביטוח לאומי? חשוב מאד להצטייד בעורך דין לתביעות ביטוח לאומי על מנת לוודא שכל הזכויות שלכם ממוצות.

המוסד לביטוח לאומי אמנם הוקם על מנת לשרת את הציבור ולהעניק את האפשרות לחיות חיים של כבוד, אבל לעיתים המסע הבירורקטי, הועדות הרפואיות והמבחנים השונים עלולים להלך אימים על אדם הנמצא בקושי או במחסור, ובדיוק בשל כך חשוב שיהיה לצדכם אדם מקצועי ומיומן לתמוך, לסייע, לייעץ להדריך ולנהל עבורכם את המסע לקבלת הכרה בביטוח לאומי.

 

המוסד לביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי הינו אחד המוסדות הראשונים שהוקמו במדינת ישראל עם כינונה. החשיבות בסעד לאזרח היתה מובנת וברורה למייסדי המדינה ועד היום הביטוח הלאומי תמך וסייע למליוני נכים, נפגעי פעולות איבה, סובלים ממצוקה כלכלית, קשישים ואוכלוסיות פגיעות אחרות אשר התקשו לנהל חיים של כבוד ללא העזרה הרבה.

עם זאת, התהליך לקבלת נכות או הכרה לעיתים יכולה להיות ארוכה וקשה וחשוב שיהיה לצדכם איש מקצוע מיומן להדרכה, לטיפול ולניהול התהליך כדי שאתם תוכלו להתמקד בהחלמה, בהבראה ובצמיחה. עורכי דין לתביעות ביטוח לאומי חדיד – הלד הינו משרד בעל נסיון רב בתביעות מול ביטוח לאומי להכרה בזכויות נכים ונפגעי פעולות איבה ומיצוי זכויותיהם.

 

כיצד עורך דין לתביעות ביטוח לאומי יכול לסייע לכם?

באופן טבעי, האוכלוסיות הפונות לבקש עזרה מביטוח לאומי הינן האוכלוסיות החלשות ביותר במדינת ישראל, כאשר אפילו שליחת טופס מקוון הינו מכשול עבורה, ועל אחת כמה וכמה עמידה בפני ועדה רפואית או הגשת ערר. אזרחים רבים מדי במדינת ישראל אינם מגיעים למיצוי זכויות בשל מכשולי שפה, מכשולי הבנה ומודעות לזכויותיהם. להלן מספר סיבות כיצד עורך דין לתביעות ביטוח לאומי יכול לסייע לכם:

  • מודעות לזכויותיכם – בראש ובראשונה, עורך דין לתביעות ביטוח לאומי יכול ליידע אתכם על מלוא זכויותיכם, החל מביטול תשלומים שונים, דרך קבלת סיוע לרכישת מכשירים משקמים, תשלומים על מוסדות שיקום שונים ועוד. אזרחים רבים כלל אינם מודעים לזכויותיהם או לחלק מהם, ומשלמים מכיסם על טיפולים ומוסדות שונים בזמן שיכלו לקבל תמיכה מהמדינה עליהם.
  • עמידה בפני ועדות רפואיות – על מנת לקבל אחוזי נכות, הכרה או קצבה, לעיתים קרובות יש צורך בעמידה בפני ועדות רפואיות. חשוב לזכור שבמצבים קריטיים של אדם המאושפז חסר הכרה, מורדם ומונשם או במצב סיעודי קשה, סביר להניח שהועדה לא תדרוש לזמן אותו אלא תסתפק במסמכים בלבד, אך לרוב הם ישמחו לשמוע ממכם מה אתם צריכים ואיך הם יכולים לעזור. הדרכה והכוונה ממוקדת של עורך דין כיצד לספר את הסיפור שלכם ומה לדרוש, הינה קריטית למיצוי הזכויות שלכם בזמן העמידה בועדה.
  • הגשת ערר – פעמים רבות הועדות הרפואיות נוטות שלא להבין לעומק את הקושי הרב שעומד בפניכם, מעניקות אחוזי נכות נמוכים מדי או לא מתרשמים כראוי מסיפורכם, והתוצאה היא קצבה נמוכה מכפי הדרוש לכם או אחוזי נכות קטנים מן המצב הנוכחי שלכם. במצב כזה זכותכם להגיש ערר. באמצעות עורך דין תוכלו להגיש ערר מדוייק וממוקד ולזכות במלוא מיצוי הזכויות שלכם.

 

עורך דין לתביעות ביטוח לאומי – הצלת חיים

עבור רוב האוכלוסיות הפונות לסיוע מביטוח לאומי, כל דבר קטן החל ממילוי טופס ושליחתו וכלה בעמידה בועדות שונות ובמבחנים רפואיים שונים הם מעל ומעבר ליכולתם. הסתייעות בעורך דין טוב לתביעות ביטוח לאומי יכולה לעשות את ההבדל בין חיים במצוקה לבין חיים בכבוד, שזו הצלת חיים של ממש.

עורך דין לתביעות ביטוח לאומי: כיצד יכול לסייע

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף