3 תכונות אופי שחשוב שיהיו בעורך דין הגירושין שלך

תוכן עניינים

עורך דין גירושין הוא הגורם המקצועי שדרכו אתם עוברים מחיי הנישואין למציאות חדשה. לפניכם 3 תכונות אופי חשובות לעורכי הדין לענייני גירושין, שיעזרו לכם לבחור את הגורם המקצועי המתאים שילווה אתכם לאורך התהליך.

נפרדים בטוב או ברע?

אף אחד לא מעוניין להגיע להליכי גירושין מורכבים, מתישים ומעציבים שמסמלים את הזוגיות שלא צלחה. במקרה הטוב בני הזוג מגיעים להסכמות ביניהם וגם נשארים בקשר טוב כדי להטיב עם הילדים. במקרה הרע, הנישואין מותירים כעס, זעם ותסכולים, שהופכים את שני הצדדים מאוהבים לאויבים. אז מי באמת העו"ד המתאים לטיפול בכל אחד מהמצבים האלה?

אדם אנושי

על פי הסטטיסטיקה בישראל, כ-11,000 זוגות מתגרשים מידי שנה. כל אחדד מהם יזדקק לאדם מבין לליבו ומתייחס לפירוק המשפחה הכואב ברגישות, באמפתיה ולפעמים גם בחמלה. ידוע שעיסוק בנושאים רגישים גורם לפעמים לבעל המקצוע לפתח "עור של פיל" כך שהוא נשאר אדיש לסיטואציות מסוימות. ולכן בבחירת עורך דין לגירושים חשוב שהאופי הרגיש יהיה חלק בלתי נפרד מהאישיות של בעל המקצוע.

עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה

עורכי הדין אף פעם לא יוכלו להסתמך רק על מה שלמדו באקדמיה למשפטים ויהיו חייבים לגבש היכרות רחבה דרך עבודה בשטח. ככל שהם יפגשו מגוון רב יותר של לקוחות, יקפידו להשתלם, להתעדכן בפסיקה ובהלכות המשפטיות, הם יוכלו לפעול בצורה מקצועית יותר. עורכי דין אלה גם יספקו תוצאות משביעות רצון בהרבה ללקוחותיהם.

אסטרטג מוצלח

מדובר בתכונה חשובה לכל עורכי הדין ומכל התחומים. אך אסטרטג מעולה שהוא גם עורך דין גירושין, יוכל להתמודד בהצלחה גם עם כל הכוחות האסטרטגיים שמייצגים את הצד השני. יצירתיות, ראש גדול וחשיבה מחוץ לקופסה הם הרבה פעמים המפתח להצלחה בתיקים האלה. אם עורך הדין מצליח לראות את התמונה הגדולה ולפעול מחוץ למשבצת, הוא יגיע להישגים הטובים ביותר.

תכונות חשובות נוספות

גירושין הוא תהליך שאין בו מקום לטעויות. התנהלות לא נכונה של עורך הדין עלולה לגרום להפסד בתיק ולהשלכות קשות מאוד על המיוצג. החל מחלוקת כספים ורכוש שנפסקה לטובתו של הצד השני (כלומר, הוא "הרוויח יותר" או קיבל את מלוא הרכוש במלחמה המשפטית) וכלה בהפסד המשמורת או הסדרי הראייה של הילדים. ולכן חשוב שעורך הדין יהיה אדם חסר פשרות כלפי האינטרסים שלכם כמיוצגים ויבצע כל שביכולתו כדי לצלוח את התהליך ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר.

בשורה התחתונה:

המקצועיות והניסיון בשטח, האנושיות, הכישורים האסטרטגים וגם אי ההתפשרות של עורך הדין על התוצאה, הם הנוסחה הטובה ביותר שאתם צריכים לקבל כדי שהליך הגירושין יסתיים מבחינתכם על הצד הטוב ביותר. חשוב לפגוש מספר עורכי דין כדי לעמוד על הכישורים שלהם ולקבל את ההחלטה המתאימה לכם על בסיס התכונות האלה, אך גם לפי ההרגשה האישית.

עורך דין מומחה

 

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
התרת נישואים – חלופה לגירושין

לכל אדם יש סדר עדיפויות אחר בחיים אחד רואה בתעסוקה כדבר החשוב ביותר ואחר רואה את הילדים כמהות חייו. ובכל זאת אם אנו מזקקים את

איך להתגרש בשלום אחרי החתונה?

גם אם בדיוק לפני רגע, עוד הייתם באופוריה של החתונה, זה עדיין לא אומר שאתם חסינים בפני גירושין. בשנים האחרונות ישנם יותר ויותר ישראלים שהם

עריכת הסכם שלום בית

הסכם שלום בית נועד לשקם את הקשר הזוגי על מנת שלא לאבד את הזכות להתגרש בעתיד בקרב זוגות העומדים להתגרש ועדיין מתלבטים. המאמר יעסוק בעריכת

איך נמנעים מבעיות אחרי גירושין?

הדרך הכי טובה להימנע מבעיות שעלולות להתעורר אחרי גירושין היא להתייעץ עם עורך דין. במקביל, כדאי להכיר מראש בבעיות הנפוצות שחוזרות על עצמן ולנסח בכתב