מסכימים ביחד על הדרך שלכם להתגרש אחרת

תוכן עניינים

הליך הגירושין הוא הליך שמעולם לא רציתם להגיע אליו. תמיד הבטחתם אחד לשני להתגבר ביחד על הכל, לעמוד שם אחד לצד השני ברגעים הכי קשים ולעבור את דרך החיים המשותפת שלכם באהבה ובאושר. אבל בניגוד לכל התכנונים, אחרי תקופה לא פשוטה שעברתם, החלטתם שהגיע הזמן שלכם לסיים את מערכת היחסים הזוגית ולהתגרש. אז נכון שאפשר להתגרש במריבות, צעקות ופיצוצים, אבל הכי טוב ללכת על אסטרטגיה שבה אתם מסכימים ביחד על הדרך שלכם להתגרש אחרת. אז איך עושים את זה בצורה הכי חכמה ויעילה? בואו נבין במאמר הבא.

 

הכי קל זה לשבור את הכלים

בין אם הסיבות שלכם להתגרש התקבלו ביחד ובין אם בנפרד, הכי קל זה להתגלגל למצב שבו אתם שוברים את הכלים, רבים על כל דבר, מתווכחים וויכוחים בלתי פוסקים ועוד. אבל זו ממש לא הדרך הנכונה לעשות את זה, מכמה סיבות ברורות ופשוטות:
1. הליך גירושין שכזה עלול לקחת הרבה יותר זמן.
2. הליך גירושים שכזה עלול לגבות מכם הרבה יותר כסף, גם ביחד וגם בנפרד.
3. זה פשוט לא נעים לאף אחד.

 

מסכימים ביחד על הדרך שלכם להתגרש אחרת

כדי להימנע ממצבים שבהם כל צד מושך את החבל חזק יותר לכיוון שלו, דבר שעלול להביא איתו השלכות חמורות גם מבחינה נפשית ובריאותית, כדאי לקבל החלטה על גירושין בהסכמה. ומה זה בעצם אומר?

המושג גירושין בהסכמה מתייחס להליך שבו שני בני הזוג מבינים שעדיף להם שהתהליך יהיה כמה שיותר מסודר, מאורגן, נעים ושקט. למעשה, הליך גירושין בהסכמה מגיע עם מטרה אחת עיקרית וברורה והיא להגיע לכדי הבנות ברורות – מה מגיע לכל אחד מהצדדים מבחינת כסף ורכוש, מהו הסדר החיים החדש שמקובל על שני הצדדים מבחינת סידור לילדים ותשלומי מזונות ועוד נושאים שצריכה להתקבל לגביהם החלטה.

 

איך עושים את זה?

קיימים היום המון משרדי מגשרים ועורכי דין שיודעים לתת את שירות הגישור ויכולים ללוות אתכם לאורך הליך הגירושין שלכם, אולם כדי להבטיח שאתם הולכים להתגרש בצורה נבונה כדאי לכם להשקיע בחיפוש.

כדי לבחור את מי שילווה אתכם בתהליך, מומלץ לאסוף המלצות גם מבני משפחה ומכרים וגם ברחבי הרשת. בנוסף, כדאי לבדוק את המחירים והשירות של הגורם בו אתם מעוניינים לבחור, ולהשוות עם מחירים אחרים. בסופו של דבר, בחרו במי שמציע את המחיר ההגיוני ביותר תמורת השירות והליווי המקיפים ביותר.

 

יש לכם המלצה בשבילי?

בהחלט! הכירו את עורכת הדין והמגשרת דגנית אלישיב. עם ניסיון של שנים ומאות לקוחות מרוצים, מציעה עורכת הדין אלישיב שירות ללא דופי עבור גישור גירושין, גירושין בהסכמה ועוד מגוון שירותים שיוכלו להוביל אתכם לגירושים נעימים ומפוייסים. מאחלים לכם בהצלחה רבה!

פיות וכסף

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף
התרת נישואים – חלופה לגירושין

לכל אדם יש סדר עדיפויות אחר בחיים אחד רואה בתעסוקה כדבר החשוב ביותר ואחר רואה את הילדים כמהות חייו. ובכל זאת אם אנו מזקקים את

איך להתגרש בשלום אחרי החתונה?

גם אם בדיוק לפני רגע, עוד הייתם באופוריה של החתונה, זה עדיין לא אומר שאתם חסינים בפני גירושין. בשנים האחרונות ישנם יותר ויותר ישראלים שהם

עריכת הסכם שלום בית

הסכם שלום בית נועד לשקם את הקשר הזוגי על מנת שלא לאבד את הזכות להתגרש בעתיד בקרב זוגות העומדים להתגרש ועדיין מתלבטים. המאמר יעסוק בעריכת

איך נמנעים מבעיות אחרי גירושין?

הדרך הכי טובה להימנע מבעיות שעלולות להתעורר אחרי גירושין היא להתייעץ עם עורך דין. במקביל, כדאי להכיר מראש בבעיות הנפוצות שחוזרות על עצמן ולנסח בכתב