כמה עולה ייעוץ עם עורך דין חדלות פירעון?

תוכן עניינים

חדלות פירעון או בשמה המוכר פשיטת רגל, היא תהליך קשה מנשוא גם כך, בו האדם או העסק נמצאים במצב של קריסה כלכלית, ללא יכולים להושיע את עצמם ולקום ממנו ללא מחיקת כלל החובות הקיימים להם כיום.

מדובר בהליך לא פשוט, וישנם מספר צעדים שצריך לעשות כדי לבצע את חדלות הפירעון ולטפל בחובות שלכם בעזרת המדינה.

כמובן שכמו ברוב התהליכים הבירוקרטים מומלץ לקבל ליווי של עורך דין, ולפני שעושים זאת חשוב להבין מה הוא בדיוק הליך של חדלות פירעון, מה השלבים להשגתו ומה העלות.

לשם כך, לפניכם קצת על כמה עולה ייעוץ עם עורך דין חדלות פירעון?

 

מה הוא בדיוק הליך של חדלות פירעון?

הליך של חדלות פירעון הוא הליך שניתן לבצע במידה והאדם או העסק, סובלים מקשיים כלכליים וחובות כבדים שהם אינם מצליחים להתמודד איתם, ושהם זקוקים לפירעון כל החובות כדי להשתקם ולקום על הרגליים. בהליך זה, האדם או העסק שסובלים מן החובות ומעוניינים לפנות לעזרה עמם, מגישים בקשה לבית המשפט. המדינה ובית המשפט בוחנים את המצב, את הנכסים ואת הממון של האדם או העסק, ובמידה ואכן האדם עומד בתנאים הנדרשים, הם מסייעים לו בעצם לפרוע את החובות שלו במגוון דרכים. מאחר ומדובר בהליך משפטי מורכב, ניתן לפנות אל עורך דין חדלות פירעון דניאל ינובסקי שיסייע וילווה אתכם בתהליך חדלות הפירעון.

 

מה השלבים להגשת הליך חדלות פירעון?

  1. ראשית, יש להגיש בקשה לבית המשפט כדי שיבחנו את הבקשה לפשיטת רגל. יש להגיש את הבקשה לכונס הרשמי, שיעביר אתה לבית המשפט להמשך בחינה. ישנם מספר תנאים שיש לעמו בהם כדי לבצע הליך של פשיטת רגל, למשל גובה החובות צריך להיות גבוה מבערך כ– 17,400 ₪ וכדומה.
  2. בהמשך במידה ובית המשפט בוחר להמשיך עם התהליך, מגיע השלב של עיכוב ועצירת החובות עד לאישור הבקשה או דחייתה. בזמן שבית המשפט בוחן את הבקשה, כל החובות מושהים כדי לתת לבית המשפט ולחייב זמן לטפל בתיק.
  3. לבסוף אם בית המשפט מאשר, מגיע שלב פריעות החובות, בו ינסו לממש את ההון והנכסים של החייב כדי לפרוע את חובותיו.

 

מה המחיר של עורך דין לחדלות פירעון?

המחיר של עורך דין לחדלות פירעון הוא קריטי, מאחר ומדובר באדם שגם ככה מתקשה מאד כלכלית ומחזיק בחובות שאין לו איך לשלם. לכן, חשוב להבין מראש מה המחיר של עורך דין לחדלות פירעון, כדי לעשות את ההחלטות הכלכליות הנכונות. המחיר משתנה כמובן ממקרה למקרה, שכן כל אדם ועסק שמעוניינים בליווי ידרשו שעות נוספות ועבודה שונה. אך ניתן להסתכל על השוק ולהוציא ממנו מחיר ממוצע, כדי לדעת מול מה אתם עומדים. למשל, פתיחת הבקשה עצמה על ידי עורך דין יכולה לעלות בסביבות ה- 1500 ₪. ערעור על החלטת הודעה ובית המשפט, יעלה כ- 700 ₪.

 

משקל

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף