עורך דין נזקי גוף – מה היתרונות שלו במהלך תביעה

תוכן עניינים

כשאדם עובר תאונה וסובל מנזק פיסי, יש לו את הזכות המשפטית לתבוע תביעת נזקי גוף.

על פי המשפט הישראל, זכאי כל אדם להגיש תביעה של נזקי גוף. הוא יכול לעשות זאת באופן עצמאי והוא יכול לעשות זאת באמצעות עו"ד מייצג.

הבחירה בהגשת התביעה באמצעות עו"ד הינה כרוכה בהוצאות שכ"ט וטיפול של אותו משרד עו"ד.

אז למה בכל זאת כדאי לאדם פרטי להגיש את התביעה באמצעות משרד עו"ד ומהם הדברים החשובים ביותר, במידה ובחר בטיפול בתביעה באופן עצמאי?

 

מהירות ויעילות

בעת התייעצות וניהול התביעה באמצעות משרד עו"ד, יידע המשרד למקסם ולייעל את אופן הגשת התביעה בצורה הטובה והמהירה ביותר לטובת הלקוח שלו.

יכול להיות מצב שבו כאשר נגיש תביעה באופן עצמאי, אזי יהיו מסמכים או הוכחות שיהיו חסרים. במידה וכך יהיה, יצטרך מגיש התביעה לחזור ולמלא את אותן חוסרים ולהגישם שוב לבית המשפט, כך שבאופן וודאי תביעתו של אותו אדם תתעכב מעט, מאשר אם היה מגיש את התביעה באמצעות משרד עו"ד, וזה היה יודע לדרוש ממרשו את כל המסמכים הרלוונטים.

יש לזכור, שבאופן ישיר, ככל שתוגש התביעה, במלואה, בהקדם, כך ייקבע מועד דיון מוקדם ופסק הדין בענייננו יינתן בזמן מהיר יותר וכמו כן הפיצוי המיוחל.

 

ניסיון בניהול משא ומתן

לעיתים רבות מגיעים למצב שבו היישות הנתבעת מעוניינת להגיע לפשרה בנוגע לגובה הפיצויים ולסגור את התיק בין הצדדים. במידה וגם התובע מעוניין בכך, ישנה חשיבות גבוהה לביצוע הסכם הפשרה בהתייעצות ובניהול של משרד עורך דין נזקי גוף.

משרד עורכי הדין, אשר לו ניסיון רב בניהול הסכמי פשרה ובניהול משא ומתן יידע למקסם ולשפר את ההצעה הנגדית שהתובע קיבל מהנתבע.

 

הגשת כתב תביעה באופן מקצועי מגדילה את סיכויי ההצלחה במשפט

משרד עו"ד אשר לו שנים רבות של ניסיון בתחום נזקי גוף, יידע להגיש כתב תביעה בצורה מקצועית ומסודרת. כתב תביעה מקצועי ומפורט ובו כל ההוכחות הנדרשות על מנת לעזור לבית המשפט לקבל החלטה כי אכן ישנה פגיעת גוף יכולה לזרז את הליך פסק הדין ולמקסם את החלטת בית המשפט לטובת התובע.

 

סיוע בגורמים רפואיים

לעיתים נדרש להציג הוכחות רפואיות או חוות דעת רפואיות על הנזק ממנו סובל, או סבל, התובע. משרד עו"ד המתמחה בנזקי גוף יידע לומר לתבוע האם חסרה חוות דעת נוספת, או בדיקה נוספת אשר טרם בוצעה על ידי התובע, וישלח אותו לקבלת אותה חוות דעת או בדיקה, על מנת לייעל את הליך התביעה ולהוכיח לבית המשפט שאכן הייתה פגיעה.

יש לציין, כי גם פגיעה נפשית נחשבת כנזקי גוף. על כן, לעיתים, יוכל העו"ד המייצג, להציע למרשו לקבל חוות דעת פסיכולוגית.

לסיכום, ישנם יתרונות רבים להגשת תביעה של נזקי גוף באמצעות עורך דין המתמחה בנזקי גוף. הן במישור התפעולי והניהולי של התביעה והן במישור הייעוץ ללקוח ובמשא ומתן במקרה של פשרה.

משרד עורך דין המתמחה בנזקי גוף, יידע למקסם את גובה הפיצויים אותו יהיה זכאי התובע לקבל, בהתאם להחלטת בית המשפט, או בהסכם פשרה בין שני הצדדים, כפי שמתמחה בו משרד עורכי דין אלעד רייך.

 

איש משפט

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף