תיקון 190 – קופות הגמל חוזרות למשחק

תוכן עניינים

חושבים על השקעות כלכליות שונות? רוצים לדעת איפה באמת כדאי לכם לשים את הכסף שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שעם התיקונים האחרונים בנושאי המיסים השונים קופות הגמל חזרו למשחק.

למה כדאי להשקיע בקופת גמל?

אם אתם אנשים רציניים שמנסים לתכנן את העתיד הכלכלי שלהם כמו שצריך, אנחנו בהחלט יכולים להבין מדוע אתם מחפשים תמיד את מוצר החיסכון הכי טוב שיש למדינה להציע לכם. לפני שנים קופות הגמל לא נחשבו לאופציה מאוד אטרקטיבית, אך עם תיקון 190 הדברים השתנו ובהחלט כדאי שתהיו מודעים לכך. רבות דובר על התיקון הזה ולכן סביר להניח שגם אתם שמעתם עליו, אך מה הוא כולל בפועל ולמה כדאי לשוב ולהשקיע בקופות הגמל? חשוב להבין שלמעשה התיקון הזה מאפשר לכם להפקיד כספים לקופות הגמל עד שתגיעו לגיל 60, וכאשר תגיעו לגיל הזה, יהיו לכם לא מעט הקלות מיסים בעת משיכת הכספים. ניתן יהיה למשוך את הכסף בנזילות מלאה, בתור קצבה חודשית אשר פטורה ממס, או שניתן יהיה למשוך את הכסף בתור משיכה הונית. במקרה השני אתם תשלמו רק 15% מס לעומת 25% שלרוב משלמים על רווחי הון. לכן ברור שמדובר על אפשרות מאוד אטרקטיבית, אז למה שלא תתחילו להשקיע בקופת גמל עוד היום?

אשת מקצוע

איך לתכנן נכון את העתיד הכלכלי?

תכנון העתיד הכלכלי שלכם זה לא משהו שכדאי להשאיר לעוד עשרים שנה, כי הרעיון הוא להגיע לגיל המבוגר יותר כאשר הכול כבר מתוכנן וכאשר לא חסר לכם דבר. אין ויכוח על כך שאולי הילדים יוכלו לתמוך בכם ולעזור, אך מי לא היה רוצה להימנע ממצב כזה? לכן כדאי יהיה לחשוב על ייעוץ ותכנון פיננסי, כי אין ספק שתכנון שנעשה בעזרת אנשי המקצוע הטובים ביותר שיש הוא תכנון שיכול לסייע. יתרה מכך, כדאי שתפנו עוד היום אל מתכנן ויועץ פיננסי מקצועי, כי למה שלא תתחילו לתכנן את העתיד הכלכלי שלכם כבר עכשיו?

המתכנן הפיננסי הכי טוב שיש

אם הייתם רוצים לעשות אבחון מוקסו לילדים כדי לגלות אם יש להם הפרעות קשב וריכוז, לא הייתם בוחרים במכון הכי טוב שיש לאבחונים כאלה? התשובה היא בפירוש כן. כל אופציה אחרת הייתה נחשבת בעיניכם בזבוז של זמן וכסף, וזה בדיוק מה שקורה גם כאשר מחפשים מתכנן פיננסי. במילים אחרות: לא כדאי יהיה לפנות לכל מי שמציג את עצמו כמתכנן פיננסי מוצלח, כי אם אפשר להשוות בין כמה מומחים בתחום ולבחור את הטוב ביותר, אז למה לא? כדאי יהיה לבדוק, בין היתר, על מה בדיוק אתם משלמים, מה כולל השירות והאם מדובר על שירות יקר או לא. אתם תראו שלא תצטערו בעתיד על כך שפניתם אל מתכנן פיננסי, כי הוא ישפיע על איכות החיים שלכם בזקנה בצורה משמעותית ביותר

איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף