איזה עו״ד צריך בשביל עתירה לבג״ץ?

תוכן עניינים

על מנת לעתור לבג"ץ יש להתקשר עם עורך דין אשר מתמחה בתחום כמו גם בעל ניסיון, וזאת בשל העובדה כי המיומנות אשר נדרשת לייצוג בבית הדין הגבוהה לצדק היא גבוהה ביותר. כל הפרטים – במאמר הבא.

עתירה לבג"ץ – מה חשוב לדעת?

במדינת ישראל מוגשות מדי שנה עשרות עתירות לבג"ץ, במגוון רחב של נושאים. בית הדין הגבוה לצדק של מדינת ישראל מתגאה  מזה שנים רבות ביכולת ניהול תיקים גבוהה מאוד, כאשר בניגוד לבתי משפט בערכאות נמוכות לרוב הליכים אשר מתבצעים בבג"ץ מתנהלים בצורה מהירה, אך מעמיקה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי עתירה לבג"ץ היא מוצא אחרון בעבור האזרח ומשום כך היא מחייבת נקיטת פעולות מקדימות אשר החשובה שבהן היא ללא ספק התקשרות עו"ד מומחה לתחום. למעשה, ישנם מעט מאוד עורכי דין במדינת ישראל אשר יש להם את המיומנות כמו גם את הידע הנדרש, וזאת לאור העובדה כי מדובר בהליכי משפטי מורכב ביותר אשר דורש התמקצעות ברזי המשפט כמו גם יכולת העלאת טיעונים ברמה הגבוהה ביותר, כאשר חשוב לזכור כי עתירה לבג"ץ ובעיקר בתחום של עתירות מנהלתיות אשר נפוצות מאוד בבג"ץ דורשת התקשרות עם עורך דין מנהלי בעל ניסיון בתחום.

מהו עורך דין מנהלי?

עורך דין מנהלי הוא עורך דין אשר תחום עיסוקו הוא ייצוג של גורמים אל מול גורמים ציבוריים. למעשה, עורך דין מנהלי חייב להיות בקיא בייצוג תיקים מסוג אלו בבית המשפט, ובבג"ץ בפרט. למעשה, ישנם לא מעט תיקים אשר מגיעים לפתחו של בית המשפט וזאת לאור בקשה למתן ערעור על ערכאה משפטית נמוכה יותר, כאשר לרוב מדובר בתיקים מורכבים אשר מצריכים מעורך הדין מיומנות כמו גם יכולת לטעון טיעונים ברמה הגבוהה ביותר בשם העתירה אשר הוגשה, כאשר כאמור בג"ץ מהווה את הערכאה האחרונה אליה ניתן לפנות במקרים מסוג זה ובאופן כללי במשפט הישראלי.

עו"ד גיא בית און – הייצוג המשפטי הטוב ביותר אשר תוכלו לקבל בבג"ץ

עורך הדין גיא בית און נחשב מזה שנים רבות לאחד מעורכי הדין המובילים בתחום הדין המנהלתי, והוא בעל ניסיון של מעל ל 14 שנים בתחום. במהלך הקריירה שלו ייצג עורך הדין זית מגוון רחב של תיקים בתחום המנהלתי, בהצלחה יתרה, כל זאת בזכות ידע משפטי נרחב ומעמיק. במידה ואתם שוקלים להגיש עתירה מנהלתית לבג"ץ ושוקלים באיזה עורך דין לבחור, עו"ד בית און הוא הבחירה הטובה ביותר וזאת כאמור לאור אחוזי הצלחה גבוהים מאוד כמו גם מעטפת משפטית ומקצועית אותה תקבלו החל משלב הייעוץ ועד לשלב הייצוג המשפטי, לשביעות רצונכם המלאה. לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ, היכנסו לאתר הרשמי של משרדו של עו"ד בית זית בכתובת https://www.beiton-kidom.co.il והשאירו פרטים מלאים.

עתירה לבג"ץ
איש עסקים עורך דין
התייעצו איתי על הכל

ייעוץ ללא התחייבות. מלאו את הטופס ואצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.
עונה על כל שאלה וסוגיה.

מידע נוסף