מהם היתרונות של עורך דין ותיק ומנוסה

 

בוא נתחיל מפתגם מוכר שאני חולה עליו, ונשדרג אותו קצת. המשפט: טיסה לומדים מטייסים. השדרוג: טיסה לומדים מטייסים מעולים, ותיקים ומנוסים. לא הגיוני שטייס מתלמד יקבל שיעור מטייס שעבר ארבע וחצי טיסות, שידיו רועדות כשמחזיק בהגאי השליטה, שאין לו אלפי שעות טיסה.

למה זה? כי מטוס זו מפלצת עדינה, מסועפת ומורכבת שככל שיש יותר ותק וניסיון לטייס, יש בידיו זכות והרשאה גדולה יותר להעביר את התורה לטייס מתלמד.

 

איך זה קשור לעריכת דין?

שירותי עריכת דין לוקחים מעורך דין ותיק ומנוסה, בדיוק כמו שטיסה לומדים מטייס מעולה, ותיק ומנוסה.

עורך דין מנוסה מכיר את נבכי החוק טוב יותר, והסטטיסטיקה כמובן אומרת שככל שיש לו יותר ניסיון, ככה יש יותר סיכוי שהוא כבר נתקל מספר פעמים במקרה כמו שלך, פירק את אותה הבעיה לגורמים כבר בעבר, ולכן הוא יכול לשחזר הצלחות ישנות מהעבר אל תוך המקרה שלך מההווה.

 

עורך דין

אז… כמה ניסיון יש לך בעריכת דין?

אני לא מתבייש, לא אמרח אותך בקלישאות ולא אספר לך סיפורים – בוא ניתן לך קצת מספרים, אמיתיים, מדוייקים, נושכים ואמינים:

 

421 מקרים בתחום התעבורה,

319 מקרים בתחום הפלילי,

1491 מקרים בתחום הצבאי.

 

סך הכל טיפלתי ב2231 מקרים שנפרשו על פני 25 שנות ניסיון. כן, אני סבא חטיאר, אבל מקצוען משוייף.

 

ב4 השנים האחרונות (כמעט) אני מציג מול כל הלקוחות שלי סקר שביעות רצון בסיום המלחמה, שאחת השאלות הבולטות בו היא שאלת כן או לא, שאלה סגורה ובה אני שואל – חד וחלק – האם אתה מרוצה מהטיפול שלי במקרה שלך. יש שם גם הערה על כך שאין מה להתבייש או לרמות אותי בתשובה – אני אוהב, מאמין גדול, וניזון מביקורת.

 

92% מהלקוחות שלי עונים שכן. חלק גדול מהם חורגים מהכללים, ומספקים עוד מידע מלבד חיוב או שלילה, ומגיבים בחיוב – ומציינים בכתב: "מרוצה מאוד / ביותר / לגמרי", או נוסחים אחרים שמבטאים החלטיות וחדות בתשובה.

 

האחוז הולך ועולה כל הזמן, הנתונים המספריים שנתתי נכונים לאוקטובר 2017. אם אתה קורא את זה וכבר עבר מאז אוקטובר זמן רב, דע לך שהמספרים כנראה גדלו בהרבה. אה, וגם… תעשה טובה, תכתוב לי מייל דרך עמוס צור הקשר שלי, ספר לי שהגעת לעמוד הזה הרבה אחרי אוקטובר 2017, ותזכיר לי שאני צריך לעדכן אותו, כי אני מרוכז כל כולי בטיפול וביצירת לקוחות מרוצים, ושוכח שלמטרות שיווק והגדלת ההכנסה שלי אני צריך גם לעדכן את האתר שלי מידי פעם. תודה מראש.

 

אז… לסיכום…

היתרונות של עורך דין ותיק ומנוסה הם שסיכויי ההצלחה שלו גדולים ומרובים, המקרה שלך הוא כנראה שכפול של מקרה דומה בו הוא כבר טיפל בעבר, הניסיון שלו מחזק את סיכויי ההצלחה שלכם במאבק, ויש לך הרבה יותר סיכוי להכנס לסטטיסטיקה כלקוח מרוצה ביחד איתו.